Råkade själv ut för en kapning för ett år sedan, var inne på den inte alls så seriösa snyggast.com och spelade biljard online.. När spelet "laddades" så laddades det visst ner 5 st småprogram i datorn
Dum som jag var så tryckte jag på en av ikonerna som hette nåt med SMS och hör modemet koppla ner och ringa upp nåt lustigt nummer så tonerna lät helt urflippade på 56K'an.. Tog ett tag innan jag hittade sladden till modemet och ryckte den så fort jag kunde, men var tydligen inte tillräckligt snabbt..
Fick en faktura hem på 300kr där det stod att jag varit online på deras nöjes-server i 6 sekunder.. Bara betala och se glad ut
Förresten så stod det att jag hade varit inne på massa Tarot-Spå linjer och trams
Fick sedan höra på nyheterna om familjer som råkat mkt värre ut för just den hemsidan och att dom som driver
www.snyggast.com är ett oseriöst företag som lockar ungdomar med att tjejjer och killar får lägga upp bilder på sej själva och rösta på varandras utseende.. Blir lite smått förbannad på sånt.. Jag hade ju bara spelat biljard