Modellåret 2024

Nja vacker är den ju inte, men den ser ut som en ktm.

Frågan är när dom ska sluta med skämmiga smeknamn och sätta budgeten från den delen av marknadsföringsavdelningen till att ta ett jävla reklamationsärende istället? :va
Ja, KTM slutade vara snygga för över ett decennium sedan. Verkar nu inte vara pengar som är design-avdelningens problem, så de kanske skulle skicka några av dem på kurs till Italien istället. Där verkar man fortfarande kunna göra snygga hojar... Jag pratar nu rent objektivt förstås.

Ja, KTM slutade vara snygga för över ett decennium sedan. Verkar nu inte vara pengar som är design-avdelningens problem, så de kanske skulle skicka några av dem på kurs till Italien istället. Där verkar man fortfarande kunna göra snygga hojar... Jag pratar nu rent objektivt förstås.
Prat!
Jag har vid flera tillfällen stått parkerad med 15-20 andra hojar.
Det brukar dra tills sig barn som vid flera tillfällen pekat ut min hoj som snyggast. ?
Men det är klart det brukar stå mest GS'ar runt omkring...?

Prat!
Jag har vid flera tillfällen stått parkerad med 15-20 andra hojar.
Det brukar dra tills sig barn som vid flera tillfällen pekat ut min hoj som snyggast. ?
Men det är klart det brukar stå mest GS'ar runt omkring...?
Med tanke på vilka tecknade serier som barn ser på nu för tiden så.... :giggle:
Nä...fan vad taskig jag var nu....och det är bara torsdag.

Där kom det några sköna Honda prislappar.

Spekulerade i att 600an skulle ligga närmre ZX-6R:en i pris, det var ju extremt naivt av mig. :LOL:

Bifogat

• Skärmbild .png
    Skärmbild .png
    253 KB · Visningar: 97
?Nä det var roligare förr utan alla elektronikprylar och priset nu -har liksom svårt att motivera prislappen på leksaker idag så intressena går åt annat håll och äldre hojar eller enduro på slingan hemma

Hondan är ju ett skämt. En 600rr från 2003 med uppdaterad kåpa och motorstyrning för att klara euro5.
Honda idag påminner lite om Triumph och dom andra brittiska märkena i slutet av 70-talet. :D

Visst är det så att bra skit inte är billigt och billigt skit inte är bra men 170 papp är för mycket för Hondan.

Hondan är ju ett skämt. En 600rr från 2003 med uppdaterad kåpa och motorstyrning för att klara euro5.
Honda idag påminner lite om Triumph och dom andra brittiska märkena i slutet av 70-talet. :D
Nånå, de har ju svängt gaffeln uppåner sedan 2003 också!

Visst är det så att bra skit inte är billigt och billigt skit inte är bra men 170 papp är för mycket för Hondan.
Nå, K5 gixxer tusen kostade 134900kr ny.
Vilket borde vara just under 200tkr i skrivande stund justerat för inflation. (Källa: www.ekonomifakta.se)
Och den var då bäst, allmänt vedertaget.

Så 333 lök för fireblade är helt sinnesfrånvarande.

Jag blir sugen!
Kawa zx6r

24MY_Ninja_ZX-6R_40th_Anniversary_Edition_GN2_STU__2_.png

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back