Moddar till GSX600F..finns det?

Pluto

Nu har jag ingen hoj alls
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
2003 Yamaha R1
Har en relativt tråkig hoj. Iof helt ok men det vore kul att göra lite egna förbättrningar/förändringar. R1 och CBR finns det ju ett gäng olika varianter som man kan göra.

Men finns det något till min hoj? Skulle villja ändra bakpartiet så att det blev lite roliga och snyggare.

Tack för länktipsen. Trevligt! Fanns bilder på ett par snygga moddar....dock verkar det inte som att det går att köpa något färdigt....man får väl helt enkelt vara lite händig själv.....och är totalt ohändig :(

Men lite ideér fick jag allt! :)

det är ju baken som e snygg ju! fram däremot... hrmmm... annars så finns ju alltid miniblinkers, slipon, tonat kåpglas, lack m.m. som kan skoja upp det lite..

Visst är det så...en fast fin röv! Perfekt helt enkelt. Men den fylliga framsidan är inte ful den heller tycker jag.

Men som sagt det vore kul att göra något så den inte e lika dan som alla andra. Men när man kollar på sidor som säljer olika saker så är det bara till R1:or och liknande. Finns det inga färdiga paket även för min hoj?

Pluto skrev:
Visst är det så...en fast fin röv! Perfekt helt enkelt. Men den fylliga framsidan är inte ful den heller tycker jag.

Men som sagt det vore kul att göra något så den inte e lika dan som alla andra. Men när man kollar på sidor som säljer olika saker så är det bara till R1:or och liknande. Finns det inga färdiga paket även för min hoj?
Varför köra på färdiga paket?
Använd din fantasi istället och gör något häftigt. ;)

Annars är det inte omöjligt att t.ex. ett kåpset från någon annan modell kan passa till din hoj. Suzuki brukar vara väldigt trevliga på så sätt att många saker passar rakt av mellan olika modeller.
Dessutom finns det ju alltid mycket universalgrejor som funkar till de flesta hojar, och om du skulle få för dig att bygga streetfighter av Sukkin så skulle du upptäcka en hel djungel av mer eller mindre häftiga tillbehör.

:tummenupp Rätt speedabuser. Problemet är att jag har extremt dålig fantasi. Jag har ännu sämmre på att mecka och fixa... så skulle jag göra det själv med min fantasi och tummen mitt i handen....ja det skulle bli intressenant det :D

Men något ska det bli!

Back