Moddad rumpa, SV650S

Stiligt! :tummenupp Är det sågen som fått jobba? ;) Svårt? :confused: Sugen på att rensa arslet jag med... :rolleyes:

Jepp, sågen, mitt nyinköpta "BiMetal" högprestandabågfilsblad :crash
inte särskilt svårt.
Dock skulle jag egentligen skippat skyltbelysningen och kört med dioder, men det visade sig att det inte blev tillräckligt brett mellan blinkarna jag hade köpt så att jag kunde trycka upp skylten tillräckligt långt... Det enda jag missat i planeringen...

Jag har i stort sett följt beskrivningen som finns på:
http://www.geocities.com/fenderbegone/
Dock har jag löst belysningen av skylten på annat sätt. Sen saknar jag fortfarande röd reflex, men det kan väl inte bli böter på det och så länge ingen säger nått låter jag bli...

Sen blev det Goodridge stålomspunnet igår, som det kanske syns på bilderna att jag håller på och mekar med :tummenupp
Ett stort tack till Skorpan här på forumet för mekhjälp och lån av momentnyckel till banjobultarna, :tummenupp för dig!
Edit: Tack till DumDum också, för lån av bromsluftningsmojängapparatur. :rock

//Anders.

Jo, jag har spanat in de däringa beskrivningarna jag med... :rolleyes: kanske nåt att pyssla med under det snöiga halvåret... :) Har även jag funderat på det där med skyltbelysningen... Vill ju hgärna ha nåt litet, men samtidigt slippa meka en massa inför besiktningen...

UnderDOG skrev:
Jag har i stort sett följt beskrivningen som finns på:
http://www.geocities.com/fenderbegone/
Dock har jag löst belysningen av skylten på annat sätt. Sen saknar jag fortfarande röd reflex, men det kan väl inte bli böter på det och så länge ingen säger nått låter jag bli...

//Anders.

Följde själv också samma beskrivningar men prioriterade reflexet framför nummerplåts belysningen. Har reflexet strax under baklyktan å borrat några 8-10mm hål i lampans underkant å sen limmat på klarplast för att få ett vitt sken på plåten.

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R

Ducati har nu lanserat nya ...

Eldrivna Honda WN7