abbanovitch
Medlem
- Gick med
- 20 Mar 2003
- Ort
- Stenungsund
- Hoj
- Aprilia RSV4R -10, Honda CBR600RR-10 SBKONE RACE, KTM 690 Enduro R -09
Polaren "vikingman" hystade in bilder på sin moddade R1:a i hojbilder, men jag tycker den är värd en egen tråd
Det hör till saken att han bor i staterna, de e något billigare "over there"
Lägg gärna in en kommentar, de hade han uppskattat. Men skriv på hans modersmål, Norska
Det hör till saken att han bor i staterna, de e något billigare "over there"
Lägg gärna in en kommentar, de hade han uppskattat. Men skriv på hans modersmål, Norska


gissa vad han kommer att införskaffa till nästa ledighet, om han läser detta 
