Moddad R1:a

abbanovitch

Medlem
Gick med
20 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Aprilia RSV4R -10, Honda CBR600RR-10 SBKONE RACE, KTM 690 Enduro R -09
Polaren "vikingman" hystade in bilder på sin moddade R1:a i hojbilder, men jag tycker den är värd en egen tråd :tummenupp
Det hör till saken att han bor i staterna, de e något billigare "over there" :rolleyes:
Lägg gärna in en kommentar, de hade han uppskattat. Men skriv på hans modersmål, Norska :D
 

Bifogat

  • vikingman 3.jpg
    vikingman 3.jpg
    103 KB · Visningar: 778
  • Vikingman 1.jpg
    Vikingman 1.jpg
    96.5 KB · Visningar: 583
  • vikingman 2.jpg
    vikingman 2.jpg
    89.8 KB · Visningar: 536
  • vikingman 4.jpg
    vikingman 4.jpg
    93.9 KB · Visningar: 474
  • vikingman 5.jpg
    vikingman 5.jpg
    86.3 KB · Visningar: 438
  • vikingman 6.jpg
    vikingman 6.jpg
    81.5 KB · Visningar: 425
För fin för en norrman ge den till mig istället :rofl
Skämt o sido mega läcker :tummenupp
 
Fräck!

Men om det nu ska va en M1 lookalike så ska det ju inte vara seatpipe.
 
morlock skrev:
Ser snabb ut. Men han borde skippat "46".

Han har en AGV Rossi replica hjälm också :tummenupp
Ingen tvekan vem som är hjälten :D

Dokker skal snakke norsk, husk det :D
 
Last edited:
Kjempeflott, hvor mye koster mc-deler i usa i forhold til Sverige/Norge?

-Det var väl norska man skulle snacka va? :hihi
 
abbanovitch skrev:
Polaren "vikingman" hystade in bilder på sin moddade R1:a i hojbilder, men jag tycker den är värd en egen tråd :tummenupp
Det hör till saken att han bor i staterna, de e något billigare "over there" :rolleyes:
Lägg gärna in en kommentar, de hade han uppskattat. Men skriv på hans modersmål, Norska :D

Den ser lebensgefährlich ut! :yoparty
 
Det där e lätt den grymmaste & finaste R1-04 jag har sett!
Ser ut som att där sitter BST kolfiberfälgar t.o.m :tungan

Fattas bara grymma Brembo ok på den så e den komplett!
 
maxximus skrev:
Det där e lätt den grymmaste & finaste R1-04 jag har sett!
Ser ut som att där sitter BST kolfiberfälgar t.o.m :tungan

Fattas bara grymma Brembo ok på den så e den komplett!

Ojjoj :gnissla gissa vad han kommer att införskaffa till nästa ledighet, om han läser detta :lol
 
Fint bygge! Håller dock med Morlock. Ägaren borde inte klistrat dit "46".

Såg även att han har Brembodekaler. Då borde han även ha Brembo-ok. Fast det kanske finns Brembopads, som han har monterat? Fint bygge hur som helst!
 
Last edited:
priser på deler i USA

Frazze skrev:
Kjempeflott, hvor mye koster mc-deler i usa i forhold til Sverige/Norge?

-Det var väl norska man skulle snacka va? :hihi
Prisene i USA ligger vel på ca det halve.
carbon endurance tank : 1500 dollar.
BST carbon felger; 3500 dollar.
Graves full race eksosanlegg: 1400 dollar
1 sett racingslicks dunlop,380 dollar.
Øhlins R&T forks:2000 dollar.
Pål :D
 
BST- felger.

maxximus skrev:
Det där e lätt den grymmaste & finaste R1-04 jag har sett!
Ser ut som att där sitter BST kolfiberfälgar t.o.m :tungan

Fattas bara grymma Brembo ok på den så e den komplett!

BST-carbon felger er korrekt, jeg måtte vente 7 måneder på dem, de lages i Sør-Afrika, utrolig liten vekt på disse felgene, gjorde en stor forskjell på banen,sykkelen føles som en R6 nå.
pål :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top