Solid snake skrev:Har du en svets hemma? Förra ägaren till min har schabblat till det typ, du kan få svetsa så det blir snyggt om du är riktigt snäll...![]()
Nope :/

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Solid snake skrev:Har du en svets hemma? Förra ägaren till min har schabblat till det typ, du kan få svetsa så det blir snyggt om du är riktigt snäll...![]()
Solid snake skrev:Köp det då!![]()
![]()
![]()
Anton_Ljunghusen skrev:Måste ligga lågt med utgifterna.. beställde en resa till spanien häromdan, måste sava.
Solid snake skrev:Sista spammet för mig i denna tråden.
Ska du iväg med fjällan?![]()
Helt klart.Solid snake skrev:Varför ska du borra luftburken? Det är ju bättre att sätta öppet filter istället så slipper du förstöra luftburken.
Ska pulverlackas..Anton_Ljunghusen skrev:Jag ska göra min första lack i veckan, skicka den till mig.. om du vågar![]()
Anton_Ljunghusen skrev:Japp
Vad är det som ska svetsas på din knarr?
sånna ljud är grymt irriterande och man vet inte vart dom kommer ifrån alltid heller.Solid snake skrev:Aah gött ju! Köp nån flarra sprit till mig där nere.
Du vet den där vid fotpinnen, det silvriga skitet som där e smalt hål i, fan svårt o förklara, men du fattar nog vilket jag menar, iaf det e sprucket o låter klirr klirr på ungefär 3000 till 6000 rpm, jävligt störande e det iaf.
philsson skrev:sånna ljud är grymt irriterande och man vet inte vart dom kommer ifrån alltid heller.Hade ett sånt ljud i somras så efter många många mil upptäckte jag att det var kåpglaset som var löst..
![]()
0nicke0 skrev:Nu har jag satt på fälgstripes.. nu är det bara alunät kvar..och konvertering till Etanol om planerna går som tänkt..![]()
0nicke0 skrev:Nu har jag satt på fälgstripes.. nu är det bara alunät kvar..och konvertering till Etanol om planerna går som tänkt..![]()
0nicke0 skrev:Jag tycker oxå dom är lite tjockisar dom borde banta. Vet du vart han köpte dom?
0nicke0 skrev:hehe okej![]()
0nicke0 skrev:jag köpte dom på http://www.bikersneed.se
Padde skrev:Ja jag köpte mina stripes på Motor&Bilelektra i Kävlinge, Nån adress dit har jag inte men dom är iaf på en 3-4mm. Du kan nog få tillskurna av företag som sysslar med sånt här för 30-40kr. Min rulle den jag köpte var där 10 meter för 16 kr har jag för mig. Glöm inte att rengöra noggrant innan du fäster det så håller det kanon sen.
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden