Mobiltelefontråden

Är själv lite sugen på en sån. Men som vanligt med Samsung så envisas dem med att man INTE kan ha vibrator och ringsignal samtidigt... Endast på ett fåtal signaler som är förinlagda det finns vibrator samtidigt. Annars är det bara vibrator, bara signal eller vibrator först och sen signal.

Annars är det nog en skaplig lur. Har fått rätt bra kritik och den är ju grymt slimmad :tummenupp

Innan jag själv köper telefon brukar jag surfa runt på pricerunner och mobilforum.se. Där kan man hitta en del matnyttigt.

Nästan så att jag satsar mina pengar på vilken SE som helst före vilka andra mobiler varje dag i veckan.. men bara nästan.. iaf telefoner i samma prisklass så satsar jag nog på SE..

Mark skrev:
2594662 Jag har den. Den funkar bra. Jag letare länge och är helt nöjd.

1 gig minneskort är :tummenupp

Bra ljud i högtalaren men kameran är inte yberpHet.

Mark

tack för infon :)
om jag ska fota riktigt så använder jag mig av min riktiga kamera :) så det spelar endå inte så stor roll :arsele

funderar på att köp en Motorola K1 eller en Samsung X830

Bifogat

• K1.jpg
    K1.jpg
    20.4 KB · Visningar: 82
  • x830.jpg
    x830.jpg
    17 KB · Visningar: 82
Dropkick skrev:
2594615 Är själv sugen på denna mobil
http://www.elgiganten.se/is-bin/INT...kL&CatalogCategoryID=DCLD4QFHO4YAAAEOuuws9Q5E

är det någon som har en sån? skulle vara skoj och veta några för och nakdelar med den :)

Sådan köper jag om 3veckor (ska till thaliand först:tungan)!

Sugen på att köpa den redan nu eftersom min SE K700 har världens sämsta joystick, sämre påhitt av SE får man leta efter! :huvet

Edit: Är det nån som beställt på hemsidan? Undrar hur snabb leverans och hur det är med garantin, dvs om man kan knata in på vilken el-gigantaffär för att lämna in vid ev fel?

Last edited:
Jag köpte min här på Intropris en sen fredag och hade luren på tisdagen. Det gick helt smärtfritt och jag kan bara ge dom tummen upp.

Mark

Fotrally skrev:
2594870Sugen på att köpa den redan nu eftersom min SE K700 har världens sämsta joystick, sämre påhitt av SE får man leta efter! :huvet

Njao.. min joystick (på telefonen såklart :rolleyes: ) har fungerat fint i snart två år, vilket för mig är över genomsnittlig livslängd på en mobil. Fast den senaste veckan har den börjat krångla och blivit väldigt hårdtryckt.

Dalan skrev:
2594450 Har sökt lite och hittar ingen sån här tråd.
Lämpligt att fråga om tips när man ska köpa telefon, för det finns säkert nån här som testat den :)

Jag tänkte byta till mig en Samsung X820. Nån som har några erfarenheter av denna telefon?
http://www.samsung.com/se/products/mobil/mobiltelefon/sgh_x820.asp
Edit: stavfel.

Är det inte lätt att råka bryta av den eller nåt när man har den i fickan?

Last edited:
USID skrev:
2595034 Njao.. min joystick (på telefonen såklart :rolleyes: ) har fungerat fint i snart två år, vilket för mig är över genomsnittlig livslängd på en mobil. Fast den senaste veckan har den börjat krångla och blivit väldigt hårdtryckt.

Då har du använt telefon alldeles för lite! :rolleyes:

Jag har haft min telefon i ungefär 1 år å 10månader å jag är inne på min andra joystick, den som jag har nu har varit dålig flera månader..nu är det så illa att jag i princip inte kan trycka neråt! :huvet dvs det är "uppåt och runt" som gäller! :mad:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg