Mobilsymbolfråga jag inte fattar

~Settan~

Bjärven -det är jag!
Gick med
2 Dec 2003
Hoj
flyttat hemifrån
Jag har googlat, och jag äger ingen instruktionsbok och nu är jag så förbannat nyfiken så nu måste ni hjälpa mig.

Vad betyder i mobilen brevsymbolen (sms) med ett inringat W? Har en sony ericsson, men vilken modellen är vet jag inte. Hittar inget meddelande av något slag i mobilen heller. HILFE!:huvet

[aol_guy]You got mail![/aol_guy]

~Settan~ skrev:
2672996 A fan?! Men var!? :huvet

Hokai. Dags att parkera ditt as (dåligt översatt från svengelska?) på stolen vid den starka skrivbordslampan på skrivbordet som kommer att lysa rakt i fejan på dig.

1) Har du konfigurerat (eller, "confatt" som kidsen säger) dina epostinställningar på sistone? Typ ställt in server, loginname, password etc?

2) Är du rebusad på alkåhål eller under påverkan av narkotika eller andra olagliga substanser?

3) Gul Jod o Grått Nytt Hår!

Zee skrev:
2673022 Hokai. Dags att parkera ditt as (dåligt översatt från svengelska?) på stolen vid den starka skrivbordslampan på skrivbordet som kommer att lysa rakt i fejan på dig.

1) Har du konfigurerat (eller, "confatt" som kidsen säger) dina epostinställningar på sistone? Typ ställt in server, loginname, password etc?

2) Är du rebusad på alkåhål eller under påverkan av narkotika eller andra olagliga substanser?

1) nja.. jag försökte "confatta". Gjorde som det stod i instuktionsboken men sen händer inget.

2) Nja.. halvt glas vin och lite snus, kan väl inte räknas som dopad eller påverkad?

3) Ja, håret har skiftat färg redan under denna förbannade påfrestning.

Zee skrev:
2673022 Hokai. Dags att parkera ditt as (dåligt översatt från svengelska?) på stolen vid den starka skrivbordslampan på skrivbordet som kommer att lysa rakt i fejan på dig.

Xakt o mundo! :rolleyes:

Hur svårt kan det va....

hihihi......
nja det är rätt lurigt innan man kommer på skiten .

Kan vara så att du fick samma skit som jag fick på min Sharp för nån vecka sen. Kom helt plötsligt upp nån reklam grej i form av Wap som ville att jag skulle in på nån url, jag tryckte bort skiten men inte fan försvan ikonen som kom med, den ligger där uppe så fint nu och vägrar försvinna :mad:.

floodi skrev:
2673538 Xakt o mundo! :rolleyes:

Hur svårt kan det va....

hihihi......
nja det är rätt lurigt innan man kommer på skiten .
Svårt, tydligen... :huvet

dezyn skrev:
2673566 Kan vara så att du fick samma skit som jag fick på min Sharp för nån vecka sen. Kom helt plötsligt upp nån reklam grej i form av Wap som ville att jag skulle in på nån url, jag tryckte bort skiten men inte fan försvan ikonen som kom med, den ligger där uppe så fint nu och vägrar försvinna :mad:.

Skulle det kanske kunna vara. Det får vara kvar där tills nån som reder ut det kan pilla med den.

Last edited:
~Settan~ skrev:
2672945 Jag har googlat, och jag äger ingen instruktionsbok och nu är jag så förbannat nyfiken så nu måste ni hjälpa mig.

Vad betyder i mobilen brevsymbolen (sms) med ett inringat W? Har en sony ericsson, men vilken modellen är vet jag inte. Hittar inget meddelande av något slag i mobilen heller. HILFE!:huvet
Fick precis hjälpa min morsa med samma sak och du har fått ett nytt "meddelande" i inkorgen för WAP-Push. Du går in på "Meddelanden" - Bläddrar ner till "WAP-Push" - Öppnar Inkorgen och raderar = Symbolen försvinner :tummenupp

Grappy skrev:
2673815 Fick precis hjälpa min morsa med samma sak och du har fått ett nytt "meddelande" i inkorgen för WAP-Push. Du går in på "Meddelanden" - Bläddrar ner till "WAP-Push" - Öppnar Inkorgen och raderar = Symbolen försvinner :tummenupp

It wörkt!! Det var nåt reklammög bara. Tack! :yoparty

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...