Mobilheadset från Lidl

Köpte ett sånt förra eller förrförra året, när jag skulle "lära" tjejen åka bakpå, blev positivt överraskad över hur bra man kunde höra varandra i 120-130+.
Nu har jag iofs aldrig testat något annat headset, men det fungerade för mitt ändamål iaf, till en jävligt billig peng:tummenupp

Jag köpte det där för två år sen, mest på skoj då det kostade 99:-, men det funkade över förväntan faktiskt.
Plus för att man kan koppla in mobil/mp3 också.

jag köpte en budget variant på biltema,, vet dock inte hur bra det är, legat i lådan o skräpat, men ska testas nu snart. Någon som provat det? Ursäkta att jag snodde tråden,:krama men det hänger ju liksom lite ihop. men 99 kr för ditt låter väldigt bra, eftersom det funka också.

Köpte ett sånt förra eller förrförra året, när jag skulle "lära" tjejen åka bakpå, blev positivt överraskad över hur bra man kunde höra varandra i 120-130+.
Nu har jag iofs aldrig testat något annat headset, men det fungerade för mitt ändamål iaf, till en jävligt billig peng:tummenupp

Låter bra, tanken var väl att det kunde vara bra att ha om man ska skjutsa något fruntimmer nån längre sträcka kan det ju vara trevligt att kunna konversera med varandra lite. Nackdelen är väl bara om hon också kopplas in på alla samtal då nästa dam som väntar på att få äntra bönpallen kanske ringer :gnissla .

Låter bra, tanken var väl att det kunde vara bra att ha om man ska skjutsa något fruntimmer nån längre sträcka kan det ju vara trevligt att kunna konversera med varandra lite. Nackdelen är väl bara om hon också kopplas in på alla samtal då nästa dam som väntar på att få äntra bönpallen kanske ringer :gnissla .

då ger man dom som står på kö nummret till jobb mobilen och den privata använder man till 1 eller max 2 åtgången. :)

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...