mobil-pill...

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
tjena nu har jag dumpat kamera-färgskärm-plus-tusenandrafunktioner- mobilen och köpt den lilla klassikern motorola v50! För 600kr NY från england! Å den går att ringa med :skrämd Detta blir min första NYA telefon jag köper i hela mitt liv! :tummenupp

(Första tråden: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=79293)

Jag hittade skal till denna i svart som jag tycker e coolt, men frågan är, blir det att lämna in telefonen för att sätta på skalet? vågar man pilla den i delar själv?? Tror inte denna tele är gjord som andra, att vara lätt att byta skal på direkt....

skal: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=35004&item=6390840546&rd=1

mobilmästarna, svara mig

när jag bodde i england hade dom inte samma simkort som oss men det kanske dom har ändrat nu eller? det var ett par år sen jag var där iofs.

Andyman_se skrev:
när jag bodde i england hade dom inte samma simkort som oss men det kanske dom har ändrat nu eller? det var ett par år sen jag var där iofs.

hm... det hoppas jag att det e ändrat! Min tjej köpte en telefon när vi va i australien, som är ett england fast varmare. Då var det vanliga simkort, så den funkar här o nu. Så jag hoppas verkligen de e samma....

Har även en tele från usa som funkar här. är england så dumma att de har kvar konstiga sim-kort så blir jag förbannad. ska genast maila polaren på irland å fråga hur det är...

tack för upplysningen!

morecore skrev:
tjena nu har jag dumpat kamera-färgskärm-plus-tusenandrafunktioner- mobilen och köpt den lilla klassikern motorola v50! För 600kr NY från england! Å den går att ringa med :skrämd Detta blir min första NYA telefon jag köper i hela mitt liv! :tummenupp
Får man fråga om du beställt den via nätet (i så fall vilken sida)??

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt