Mobil med 3Dskärm?

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Verkar som om min nuvarande lur är försvunnen. Och med tanke där jag bor lär jag inte få tillbaka den. Jag är inte en person som hänger läpp utan vill se på saker och ting positivt och ser därför detta som en chans att köpa en nu super cool lur.

3D låter ballt. 3D är ballt. Film i 3D är ballt. Men är det lika ballt på en mobil? Funkar det ens? Någon som testat? I sånna fall. Funkar det?

Ska du ta på dig 3d glasögon varje gång du ska ringa eller? :va

Suttit och läst och kollat lite videos på hur det ska fungera. Verkar inte så bra egentligen, inte värt pengarna alls. Men det låter ballt :cool:

Jag skulle satsa på en skärm som man kan titta på eventuell film på om man väntar på tåg å sånt typ i skolan.

Låter det typ som att personen man pratar med är överallt runt en eller vad är syftet?

• Gilla
Reaktioner: pw
Hur kul är film på en mobilskärm? :näsblod

Rätt kul faktiskt, har kollat otaliga timmar med film/serier på iPhone under de senaste 3,5år jag haft en och det funkar klart bättre än jag trodde innan.

Däremot så tröttnade jag på att läsa på den så det blev en iPad också, nu blir filmtittandet där med.

Jag har en lg optimus 3d och är super nöjd. Men den drar lite mer ström än andra telefoner tyvärr.. Det är nog de ända minuset jag kan hitta med den.

Jag har en lg optimus 3d och är super nöjd. Men den drar lite mer ström än andra telefoner tyvärr.. Det är nog de ända minuset jag kan hitta med den.

Var och kikade lite på en sån idag. Verkade helt ok faktiskt. Kollade även på andra mobiler och insåg att jag tänker vänta tills det kommer nånting med HD skärm. Inte insett hur bortskämd man varit med det. :gnissla

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN