Mobbing

VaLLe

天皇
Gick med
3 Aug 2003
Hoj
Harley-Davidson FXDWG
Idag komm några medlemar och mobbade mig utanför mitt hem de, gasade och mobbade min familj.......

Att de inte finns medlidande att vissa kan åka hoj och vissa andra inte kan de är taskigt...

Jag är jätte ledsen och förkrossad och kommer ej att kunna sova och måste ringa doktorn och psyk imorrn.

Nu dricker jag några carlsberg som plåster på såren och inte nog med det, vissa kommer till jobbet också och mobbas.

Jag lovar att komma o trösta dig på jobbet imorgon lillevallemannen :D

HAHAHAHAHA
vaffö inte dårå ??? :D :D :D

Mmmmmm... inte helt fel med en liten tur... ngn mer som såg oss vi börnade ju runt i hela stan på varvstoppe :7peta :D

VaLLe skrev:
Idag komm några medlemar och mobbade mig utanför mitt hem de, gasade och mobbade min familj.......

Att de inte finns medlidande att vissa kan åka hoj och vissa andra inte kan de är taskigt...

Jag är jätte ledsen och förkrossad och kommer ej att kunna sova och måste ringa doktorn och psyk imorrn.

Nu dricker jag några carlsberg som plåster på såren och inte nog med det, vissa kommer till jobbet också och mobbas.

Ibland undrar jag om det fan inte skjuts för LITE i världen i alla fall...
:D :D :D :D :D :D :D
(Åk lite åt mig oxå!)

Svar till:
Jagvilloxååkahojnuochmobballasomharhojenigaragetfanoxå.

Jaa...vet hur Valle har det. Bara för jag är liten så ska väl inte jag bli mobbad.. :( Försöker se upp till er stora pojkar och flickor med att skaffa en fin hoj som ni :kär ..Men vad händer? Så börjar Linda retas med mig som är mindre och skickar annonser på rosa hojjar från 80tal :gråta Även nån som luktar 2-takt har känslor :D

Så jag får köp en karta kult piller åt mig :hihi

BRIS hjälptelefon 0200-230 230 och självklart är det gratis :hihi :arsele

:blah ....trodde du gillade såna hojar *retas*...försöker bara hjälpa till :angel :tungan

SimmPsi skrev:
Jaa...vet hur Valle har det. Bara för jag är liten så ska väl inte jag bli mobbad.. :( Försöker se upp till er stora pojkar och flickor med att skaffa en fin hoj som ni :kär ..Men vad händer? Så börjar humlan retas med mig som är mindre och skickar annonser på rosa hojjar från 80tal :gråta Även nån som luktar 2-takt har känslor :D

Så jag får köp en karta kult piller åt mig med :hihi

BRIS hjälptelefon 0200-230 230 och självklart är det gratis :hihi :arsele

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026