Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Fast de två seten med slicks jag hade med mig är lika fina nu som före helgen... Åkte med gatdäcken båda dagarna för hade jag bytt till slicks igår skulle väl regnet ösa ned. Måste säga att jag är imponerad över hur fort vissa åkte med mönstrade racedäck i regnet.
GasLars skrev:2312268Tack för en trevlig helg!![]()
Vi fick ett körpass som var torrt och det var helt UNDERBART
Vi kommer gärna nästa år igen .
//Lars

Skick den med tåg till Umeå å du själv tar en liggvagn, låter någon annan köra bilen den suraste sträcken sen plockar du på allt i Umeå så är det inte så långt kvarSwedie skrev:2312542Banan ser ju förskräckigt rolig ut! Får se om man kan transportera hojen dit nästa år o flyga upp...![]()
TwinSucker skrev:2313517Skick den med tåg till Umeå å du själv tar en liggvagn, låter någon annan köra bilen den suraste sträcken sen plockar du på allt i Umeå så är det inte så långt kvar![]()
Umeå är halvvägs till Mo I Rana. Efter Umeå är fövisso den dubbelfiliga motorvägen ett minne blott men det är väg och åter väg genom skog och åter skog i drygt 50 mil.Eskilsson skrev:Vill även på min tjejs vägar tacka för att ni tog tag i lugna gruppen på ett bra sätt när det spårade ur![]()

MrRoadSnail skrev:2313648Ja, ett jäkla otyg det där med fula omkörningar ..![]()
Nitrous skrev:2313626Njaaeee, stämmer inte helt vaUmeå är halvvägs till Mo I Rana. Efter Umeå är fövisso den dubbelfiliga motorvägen ett minne blott men det är väg och åter väg genom skog och åter skog i drygt 50 mil.
Bästa och närmaste sättet är nog att skicka något till Tärnaby eller Hemavan.
/Nitrous

Liwa1 skrev:2314170få bukt med dessa omkörningar som inte är tillåtna i kurvor. Går det här hem kommer vi testa det på Kinnekulle till en viss del och framför allt på Mantorp i medel/lugna-gruppen.
MrRoadSnail skrev:2314460Men ni tillåter väl omkörning överallt i medelgruppen på Kinnekulle den 28:e?!? Om inte, finns det möjlighet att byta?![]()
MrRoadSnail skrev:2314460Men ni tillåter väl omkörning överallt i medelgruppen på Kinnekulle den 28:e?!? Om inte, finns det möjlighet att byta?![]()
vi ärNitrous skrev:2314537Det är endast Lugna gruppen som alltid har regler.

Bra, då är jag lugn.Nitrous skrev:2314537Yes, Medel gruppen på Kinnekulle tillåter omkörning var som helst.
Nitrous skrev:2314537
Alla har rätt att vara nybörjare någon gång.

Liwa1 skrev:2314542
EDIT
Jaha ja....
Min man och jag lyckades typ svara samtidigt. Sitter ju på varsin våning i huset hemma och har inte koll på vad den andra gör. Sickavi är
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA