MMOG-spel som sparkar stjärt!

Nä. Inte otroligt..

Vi var bäst helt enkelt!

Ja utan tvekan när man hör om dom vad dom andra gjorde för misstag som ex NI hade inte vete nog för att kunna bygga mer än till lev 90 och att trupperna dog som flugor i byn. Jösses vilket misstag av så stora spelare att inte skicka så mycket vete att de inte kan fortsätta.

Nä vi är helt enkelt bäst :yoparty :yoparty

Men hur går det för SH på S2 då? Är den servern slut nu med?.....kanske man skulle regga sig igen vid omstart?.....eller inte :gnissla

Kan upplysa alla om att vi vinner inne på S2 inatt kl 02,39 :yoparty :yoparty

En hel del från SH kvar i Elite alliansen :)

Visst känns det bra. Har själv varit med i EliteNV sen sammanslagningen av olika allianser samt kriget mot UA.... Såååååå jävla skönt efter 1 års spelandet.:yoparty

Gott med vinsten.

Jag lägger ner helt allt med travian. På mitt konto finns 100 guld som jag kan överföra på nytt.

Är det någon som spelar där så skänker jag bort det till en SH-medlem.

Först till kvarn gäller!

Om 1 h vinner vi F-unionen SEZ andra server. Vet dock inte hur många SHare som är med där.

Edit: Vi vann. Grattis till oss! :)

Last edited:
Jag är med i F|MAD så jag vann idag igen :yoparty

Gott med vinsten.

Jag lägger ner helt allt med travian. På mitt konto finns 100 guld som jag kan överföra på nytt.

Är det någon som spelar där så skänker jag bort det till en SH-medlem.

Först till kvarn gäller!

OM jag spelar nästa runda inne på speeden så är jag intreserad :)

Last edited:
Jag är med i F|MAD så jag vann idag igen :yoparty

OM jag spelar nästa runda inne på speeden så är jag intreserad :)

Först till kvarn gäller. Har ännu inte fått kontonamn av någon. Den första som ger mig det med vilken server sätts Guldet in.

Vem är schhnabbast:pannkyss

Sorry Badger kan inte ge dig namn eller något än eftesom den inte har startat om :)

Så någon annan får ta det :)

Säg inte det du, har inte hört något ännu. Vet dock inte hur länge jag får behålla det, eller vad som händer när s2 servern stängs.

Är jag först?

:P

Isf är jag frivillig på att ta guldet på server 6 ;)

nick: Lord of Ice

hehe

Back