MMOG-spel som sparkar stjärt!

Som ni vet tog jag ett annat namn till min allians då jag ville skapa en med massa av mina kompisar. Så därför gick jag inte med i nån SH allians. Men tänkte skicka en inbjudan till era allianser om att alliera oss. Är ni med på de ni som startat. Isåfall skickar jag inbjudan

Lyfter tråden.

Vilka är kvar i spelet och vilka allianser numera?
Själv är jag i N.Ö.I men sneglar på annat.

Lyfter tråden.

Vilka är kvar i spelet och vilka allianser numera?
Själv är jag i N.Ö.I men sneglar på annat.

Vilken server?
Jag är högaktiv i TZU-SE på speedservern och låter mitt konto på s2 leva vidare för att kunna bidra med förstärkningar till de som behöver i SH-alliansen...

Elite SV1 här på S2!:tummenupp

Last edited:
Trevligt med flera Elite spelare. Vilken ally kom du från innan sammanslagningen? Själv kom jag från FENIX.

Hur är relationerna mellan I.A.E/Ronin, ni som är med i Elite?

N.Ö.I är inget vidare ställe att vara på just nu med alla bombningar

Hur gick det med alliansen efter min avvänjning? Fortsatte vi klättra eller splittrades vi? Jag har helt skärmat av mig från Travian..

Hur gick det med alliansen efter min avvänjning? Fortsatte vi klättra eller splittrades vi? Jag har helt skärmat av mig från Travian..

Tja förra veckan var vi tvungna att gå upp i Elite eftersom vissa fick rätt många attacker på sig som vi inte kunde klara själv :(

Men innan dess så låg vi rankade hmmm tror det var 46 eller 48

Själv har jag ännu en gång klättrat in på topp 20 på deff listan

Idag vann det som en gång var den gamla SH-alliansen Ässhå speed-servern. Ljuv seger, och det visar bara på att sporthojare är lika sluga och krigiska som dem är snabba på vägarna... :P

Grattis till er alla!

Back