MMOG-spel som sparkar stjärt!

Det lönar sig att hålla ett öga på marknadsplatsen, kapade 3h väntetid innan jag kunde bygga ett fält lvl6 genom lite lätt byteshandel.

200 trä från mig mot 300 vete från någon 50min bort. :banana

Lystring alla!

Alla som vill gå med i någon av allianserna, hör av er till mig. Jag placerar in er i rätt allians när ni är redo.

Grundförutsättningar:

• Spelat minst en vecka.
  • Du ska ha ambassad och marknadsplats.
  • Lägsta produktion: 60/60/60/40.
  • Du måste vara aktiv.
  • Du ska betala 1 timmes produktion av varje råvara i skatt, varje dag, till alliansledaren.
  • Du ska bistå alliansledaren med 1 defensiv trupp för var 20:e invånare i din by när du nått en storlek av 60 invånare.
  • Du ska läsa det SUPERHEMLIGA alliansforumet ibland.
  • Vi attackerar inte spelare som är farliga för oss själva, och vi attackerar inte allianser som är farliga för alliansen.
  • Vi hjälper varandra.

Känner du att du kan leva upp till detta? Isf så skickar du ett IGM (In Game Message) till "Kristo" i travian så ser jag över var du befinner dig och vilken allians du passar in i.

Last edited:
Ni kan ta bort mig ur alliansen, jag känner att jag inte pallar vara sâ seriös som alla verkar vara... :)

Har inte tid att vara aktiv pâ alliansforumet sâ jag spelar sjâlv istället. Ni fâr gärna vara snälla mot mig ändâ... :tungan

Ni kan ta bort mig ur alliansen, jag känner att jag inte pallar vara sâ seriös som alla verkar vara... :)

Har inte tid att vara aktiv pâ alliansforumet sâ jag spelar sjâlv istället. Ni fâr gärna vara snälla mot mig ändâ... :tungan

Vart ligger du ngnstanns? :machinegu :kulspruta :tummenupp

2896543 Ni kan ta bort mig ur alliansen, jag känner att jag inte pallar vara sâ seriös som alla verkar vara... :)

Du ska mest vara aktiv för att kunna följa med i alliansens göromål. Men visst, vi kan ta bort dig om du vill det.

jens__E

När du har 60 invånare ska du skicka 3 st soldater till din allians ledare.

När du har 80 Invånare - 4st
100 - 5
120 - 6
140 - 7

etc etc

hehe jag har råkat ut för ett litet fel på Travian tror jag =P

Hadde 100 vete kika runt lite o greja sen helt plötsligt hadde jag Fullt i silon 3100 =P Gött mos

2897239 hehe jag har råkat ut för ett litet fel på Travian tror jag =P

Hadde 100 vete kika runt lite o greja sen helt plötsligt hadde jag Fullt i silon 3100 =P Gött mos
Nej, det var en gåva från admins eller några, de hade visst klantat sig lite under påsk.

Å sjutton, var det därför man hade 3400 mer än det borde vara idag... :D

Åmål (-149|-17)
Stam: Germaner
Allians: TRI
Ägare: iir
Invånare: 172

HAN SKALL DÖÖÖÖ!!!! Han bor 2 rutor bort, passade på att sönderplundra mig och döda 14 av mina soldater när jag vart på jobb.

Back