MMOG-spel som sparkar stjärt!

Nu har jag uppgraderat min huvudbyggnad till nivå 3, ambassad har jag och helt okej produktion! Så nu är jag redo för att gå med i alliansen!

Sign me up! :yoparty

Det är riktigt drygt att bara sitta och vänta på råvaror, ligger på 24 28 20 12 nu i produktion. Bara uppgraderat huvudbyggnaden till L2. Tänkte försöka köra på Marks tips om råvarufördelning på 10 12 8 6. Halkade efter lite på vete. Känns som att det kommer ta några dagar till att bygga upp en vettig produktion. Nån som vet vad maxlevel är på produktionen?

Nu har jag uppgraderat min huvudbyggnad till nivå 3, ambassad har jag och helt okej produktion! Så nu är jag redo för att gå med i alliansen!

Sign me up! :yoparty

Alliansen är just nu full. Men skatterna kommer att börja rasa in ordentligt imorrn antar jag så då kommer vi snart att kunna uppgradera min ambassad och därmed kunna bjuda in 3 nya medlemmar.

Kanske skulle ha en lista på folk som är redo för att bli anslutna så de blir lite ordning och reda. Eller så blir det bara en massa trassel med listor över allt :gnissla

Jag har svinmycket vete men knappt nåt järn =(

Edit: Vad betyder blå prick?

Last edited:
Blå prick? Vart är det en blå prick?

Det går så segt. :4skrika

Trä: 30 per timme
Lera: 40 per timme
Järn: 26 per timme
Vete: 16 per timme

Satsar ändå allt på produktion.

STATUS:

Trä: 30 per timme
Lera: 30 per timme
Järn: 25 per timme
Vete: 23 per timme

Huvudbyggnad Level 2 om 40 min
Kan bygga silo 21.21

Spännande värre!! =)

Usch, ni börjar knappa in litet smått på mig nu...

Produktion:
Trä: 275 per timme
Lera: 275 per timme
Järn: 229 per timme
Vete: 152 per timme

Håller på att uppdatera Trä och Lera nu =)

Alla fälten är nu på level 6

Trä och lera har ett, snart 2 level 7 fält (70/h)

Level 4 = 22
Level 5 = 33
Level 6 = 50
Level 7 = 70
Level 8 = 100

Att uppgradera Lera - level 8 kostar: Trä, Lera, Järn, Vete, (vete/h) samt byggtid
2900 | 1450 | 2900 | 1810 | 2 | 3:36:50
:D

Last edited:
2864275 Usch, ni börjar knappa in litet smått på mig nu...

Produktion:
Trä: 275 per timme
Lera: 275 per timme
Järn: 229 per timme
Vete: 152 per timme

Håller på att uppdatera Trä och Lera nu =)

Alla fälten är nu på level 6

Trä och lera har ett, snart 2 level 7 fält (70/h)

Level 4 = 22
Level 5 = 33
Level 6 = 50
Level 7 = 70
:D
Ja precis. :näsblod

:)

Är med i TW SSS - Vinge till SSS. Ev ska jag gå med i WvW som dominerar min del av kartan. TW samt SSS ligger mer i ert område.. :tummenupp

Skrev ju innan Mark, har spelat i 2-3 veckor.. :confused: Eller kanske 4:a... tiden går fort med Travian..

Just det, har ni modern mob med GPRS/3G uppkoppling.

gå in på.

s2.travian.se ifrån telefonen (ericsson kräver i princip Opera-webläsare för att fungera). Kan man uppdatera fälten när man är på "flykt".

Last edited:
2864294 :)

Är med i TW SSS - Vinge till SSS. Ev ska jag gå med i WvW som dominerar min del av kartan. TW samt SSS ligger mer i ert område.. :tummenupp

Skrev ju innan Mark, har spelat i 2-3 veckor.. :confused: Eller kanske 4:a... tiden går fort med Travian..

Just det, har ni modern mob med GPRS/3G uppkoppling.

gå in på.

s2.travian.se ifrån telefonen (ericsson kräver i princip Opera-webläsare för att fungera). Kan man uppdatera fälten när man är på "flykt".
hmm telia skryter ju om att deras gprs kostar max 9 kr/dag va? hehe

Ni som ska resa bort!

Gå in på "profil" i listen till vänster.

Sedan väljer ni konto och därefter Kontositters

Knappa in anvnamnet på den som ni vill ha som sitter:

Ex jag Nuppa vill att Mark ska vara sitter.

Då väljer jag Mark (knappar in det). Då kan mark logga in med mitt anvnamn (nuppa) och sitt lösen.

- Anvnamn Nuppa
- Password xxxx

- Anvnamn Mark
- Pass yyyy

Mark sitter åt nuppa

Anvnamn Nuppa
Password yyyy

Rätt trögt spel :E Iallafall i början :tungan

När ni ändå är inne och spelar så kan ni gå in på chatten, Vänta en stund, Skriv /nick (ert nick), sen /j sporthoj så kan vi babbla massa gojja där ;)

//flexbert

Jag också.. håller på å uppgradera alla saker för fullt. Ska bara fixa några små saker, tar kanske två dagar, sen ksa jag börja fixa mig en armé:tummenupp

Back