wow nörds varning på det![]()
Fy fan, då väntar jag tills imorrn bitti. Då ska skatterna börja flöda så kommer alliansen att växa som jävla fy fan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
wow nörds varning på det![]()
Vi skall ta över världen.2862208Fy fan, då väntar jag tills imorrn bitti. Då ska skatterna börja flöda så kommer alliansen att växa som jävla fy fan!
går ner när befolkningen går upp eller fler resurser utnytjas2862436Va fan. Nu Vete 3 per timme.
Va fan är detta!?!?
ja för tillslut kan du inte göra något pga det inte finns matproduktion.2862456Aaah, tänkte inte på det. Blir till att fixa sina fält mer då.
ja för tillslut kan du inte göra något pga det inte finns matproduktion.
Hänt mig 2 ggr. Nu satsar jag bara på mat sålänge hehe.
2862487Hoho. Segt =)
Får vänta till 0400 tills jag kan uppgradera ETT vetefält =S
SEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGT!!!!
![]()
Jag det är sjukt segt i början verkligen.
Men strategispel är ju sådana.
Ja jag tittar till det då och då. Det är så sjukt beroende framkallande.2862510Hahah. som fan. Nu ska jag sova. Går upp kl 09 för att uppgradera lite och gå ut på byn. När jag kommer in igen ska jag nörda mer =)
GOD NATT!
Jo veteproduktionen är lite lurig. Flyttar ju in mer folk allt eftersom i din by och då äter de ju mer, tyvärr.2863905Nu är alliasen upprättad!
Vi är 9 medlemmar och folk har börjat betala in skatt till mig så att jag snabbt som ögat ska kunna uppgradera ambassaden och därmed kunna bjuda in fler personer i alliansen.
From nu på lördag kl. 12.00 till måndag kl. 12.00 kommer det att vara fred inom Travian. Därmed kan vi som reggade oss i helgen få några extra timmar på oss att bygga upp vårt förssvar. Dock, kan dom äldre spelarna bygga upp feta armeer för att spräcka rumpan på oss så det sjunger om det.
Lurigt med veteproduktionen asså...den åker ju ner till fem ibland i ett nafs bara. Ska nog lägga en del krut där. Man vill ju inte hamna i moment 22 och inte kunna producera mera. Måste man riva/sälja grejjer då?![]()
Ciao!
Jag skall anfalla dig. Muhahaha2863920crap åker iväg imorn å e borta i 10 dar, kommer ju bara vara ruiner kvar :s
ska jag prioritera grotta då eller?
crap åker iväg imorn å e borta i 10 dar, kommer ju bara vara ruiner kvar :s
ska jag prioritera grotta då eller?
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |