MMOG-spel som sparkar stjärt!

Vad vinner man mest på? uppgradera några långt eller alla en bit? tycker man får mer produktion/kostnad när man uppgraderar långt men samtidigt säger logiken att det ska va sämmre?

Vad vinner man mest på? uppgradera några långt eller alla en bit? tycker man får mer produktion/kostnad när man uppgraderar långt men samtidigt säger logiken att det ska va sämmre?

Jag har inte räknat så väldigt noga på det utan har spritt ut det lite. Uppgraderar det dyraste som jag har råd med just för tillfället. (Brukar inte bli så dyrt eftersom man har dåligt tålamod o ambassaden kostar fläsk :rolleyes: )

Jag är också med. (-139|59)

Går segt nu när man typ handlat slut på alla resurser. :gnissla

Hur får man en samlingsplats t.ex så man kan bygga krigare? Behöver inte oroa mig för det än men ändå. :rolleyes:

I mitten av din by har du en "öppen" plats liknande ett torg.
Precis till höger om denna öppna platsen har du något som liknar en gräsplätt, där har du samlingsplatsen.

Kan man inte fixa fler byggare? Suger att vänta på den slöa fan som hamrar vartannat slag på sidan av spiken.

2859217 Kan man inte fixa fler byggare? Suger att vänta på den slöa fan som hamrar vartannat slag på sidan av spiken.
Mjo men det lönar sig inte i början, tro mig jag gjorde den tabben. Men iaf du uppgraderar bara huvudbygnaden (komunalkontoret)

Jag har nivå 3 så kan alliera mig. Sen har jag nivå 1 på de flesta trä o vete mm

Hur allierar jag mig. Sökte på t ex Bootstrap69 men fick fram massa på listan.
Har nivå 3 på huvudbyggnaden.

Hittar fan ingen jag söker efter.

Last edited:
Vart finns marknaden eller måste man bygga något för det? Skulle vilja ha ett utväklingsträd på bygnader och funktioner..

2859268 Hur allierar jag mig. Sökte på t ex Bootstrap69 men fick fram massa på listan.
Har nivå 3 på huvudbyggnaden.

Hittar fan ingen jag söker efter.
Du ska ha nivå 3 på ambassad tyckte jag det stog ;)

Last edited:
Är det bra att uppgradera till barrack i början. Så man kan börja plundra
Alla byar runt min är mindre än min egna

Tycker att vi ska heta SH_kjettingjenget eller SH_kjettingers som allians!!

Wiiie! Från ranking 14500+ till 13400 på några timmar =)

Flummo, (-151|-3)

Edit: Hur mycket guld har du egentligen fått för att värva en massa folk här? :tummenupp

Edit igen: Vad vinner man på att utforska oaser? Har inte kommit så långt att jag kan prova själv än...:rolleyes:

Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...