MMOG-spel som sparkar stjärt!

Jeffla skit

Jag skulle plundra en by men råkade glömma att ändra själva uppgiften så nu är en hel arme på väg till en by för att förstärka dom.

Kan man inte avbryta en promenad? :rolleyes:

Shit. Det är en jeffla massa att tänka på som alliansledare. Puh!

Jag har ambassad level 4 nu, finns EN plats kvar om nu Vikto000 och ryderonthestorm tackar ja. Vem vill komma =)

Jag vill gärna vara med i alliansen, ligger väldigt nära bissmark också! Så hade vart bra att vara i samma allians som honom!

Vad jag kan utläsa så är det en plats kvar i SH 2, och en inbjudan ligger hos Vikto000:

"BrockLanders har inbjudit Vikto000 till alliansen. 10.04.07 23:09"

Vi får väl ge honom lite tid, men framåt kvällen tycker jag det kan vara läge att någon annan får ta hans plats med tanke på att det är så många som vill gå med.

Tycker också att vi bör försöka gömma alla dessa diskutioner lite. Vem som helst i triviavärlden som känner till sporthoj och inte är i våran allians kan ju komma här och läsa våra hemligheter

Shit. Det är en jeffla massa att tänka på som alliansledare. Puh!

Jag har ambassad level 4 nu, finns EN plats kvar om nu Vikto000 och ryderonthestorm tackar ja. Vem vill komma =)

Skulle gärna ha en invite (: Bor precis bredvid Mikaoj och xjell :P
Kan bidra rätt hyffsat med skatt också eftersom jag har 87 invånare. :)

Tjo nu har jag reggat mig oxå, heter smallsocks

ska försöka lista ut detta nu vad man ska göra :)

Har hittat SH alliansen, men hur fan blir man medlem?

Last edited:
Haha fick det här medelandet idag. :skrämd

Goddag, bäste Anfallare!!
Det har kommit till min vetskap att du upprepade gånger anfallit min syster, AnnAcki, och plundrat henne på de råvaror som hennes arbetare svettats för att få fram!

Nu kommer en varning! Forstätter du att anfalla henne så kommer jag att vidta drastiska åtgärder!

Så en skriftlig ursäkt till henne vore nog på sin plats!
Det vore skönt om vi kunde klara av det här på ett fredligt sätt, utan att (ditt) blod ska spillas.

Med Vänliga Hälsningar Acki

vad tycker ni jag ska göra? :D

Det har kommit till min vetskap att du upprepade gånger anfallit min syster, AnnAcki, och plundrat henne på de råvaror som hennes arbetare svettats för att få fram!

Nu kommer en varning! Forstätter du att anfalla henne så kommer jag att vidta drastiska åtgärder!

Det vore skönt om vi kunde klara av det här på ett fredligt sätt, utan att (ditt) blod ska spillas.

:D

Gör som jag. Anfall igen. :yoparty

Men se till att ha relativt bra försvar. Sparar nu så jag kan ha råd att göra Praetorianer o ha som försvar. Så kan man kriga säkert sen. :)

Jag har satt mig i skiten dock. Han som fångade mina gubbs blev med i en allians medans de var fångar men jag ville ha mina gubbs så jag anföll han ändå. Nu är det 2 byar till som är med i den alliansen runt mig. Så jag har en norr om mig, öster och söder. :gnissla

Det här kan inte sluta bra.

*pip* tillhör allians *pip* så var glad över att det än så länge är "vänliga hälsningar"... :fakta

Last edited:

Acki är medlem i alliansen TW SSS med 37 medlemmar har själv 254 invånare. Som om du inte är så stor så skulle jag skriva till systern och be om förlåtelse.

Sen när vi är större så kan du börja plundra igen :yoparty :yoparty

Acki är medlem i alliansen TW SSS med 37 medlemmar har själv 254 invånare. Som om du inte är så stor så skulle jag skriva till systern och be om förlåtelse.

Sen när vi är större så kan du börja plundra igen :yoparty :yoparty

Ajdå, såg inte det. Ja om dom skulle börja jävlas så är jag nog körd. Får ta och skriva ett im sorry brev helt enkelt! :mad:
Vem vet Ackis syrra och jag kanske fattar tycke för varann och flyttar ihop.

:yoparty

ja det låter som en bra ide!

Vill du starta SH 3 - Sporthoj hAngArunds?

Det är bra om du vet med dig att du kommer att spela rätt mkt för det är en del att hålla reda på. Startar du den så kan du PMa mig eller BrockAnders så kan vi hjälpa dig med frågor osv.

Nä.. Jag har inte tid att leda nån allians..

Som tidigare nämnts så borde kanske sånt här snack egentligen skötas lite mer diskret. Diplomati och allianser är mycket viktiga i spelet och information som läcker ut kan lätt vändas emot oss :)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon