Mmm Polisen. Man blir så positiv...

morathomas

Ny medlem
Gick med
23 Aug 2004
Hoj
GSXR1000T-03"såld" (R1-02 T-projekt) Wr450 -04
Fick en bil stulen nere på firman i helgen. Var troligtvis en missbrukare som snott den. När jag talade med Polisen så känner man sig som en idiot. Känns som dom nedvärderar en ner i skorna. När bilen hittades några dagar senare hittade jag morfintabletter i bilen. Detta var av föga intresse...

När jag for hem från jobbet idag för att fira midsommar var det en polis som stod framför bilen och gjorde stop tecken. Ioch med han stod i en skymd korsning tänkte jag köra in till höger mot kanten. Detta resulterade i att polisen fick frispel. Han drog näven i huven och skulle slita upp dörren. Som tur är låser sig bilen när man far. Fick höra vilken jubelidiot och dålig förare man är. Man måste stanna framför fötterna när polisen ger stoptecken har jag lärt mig idag.

Skall även nämnas till Polisens försvar att han stod där för det var cykeltävling.

morathomas skrev:
2254573
När jag for hem från jobbet idag för att fira midsommar var det en polis som stod framför bilen och gjorde stop tecken.

Ville han dricka mjöd med dig då, eller vad?

Hade han dragit näven i huven på min bil så hade det fanimej tagit hus i helvete :mad: Bara för att man råkar göra fel så behöver man väl för fan inte vara någon grovbrottsling. En polis som borde runka oftare

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg