MM tog en liten åk tur idag fyfan va härligt

jag tog en sväng idag :yoparty

men det var s***n så kallt!

fick möte med en cbr125:a idag vart inte speciellt avundsjuk på han, ganska kallt ännu.

Kollade den gamla almanackan idag,20 feb 2005 premiärtur!!Det blir garant senare iår :mad:Om det håller upp så ska jag nog ta en sväng imorrn :tummenupp

sugen på att köra e jag, men inte så jävla sugen.. det e ju fortfarande sviiiiiiinkallt ute..

ja, jag vet.. jag e en riktig klenis, fryser under +10 grader.. :lol

Vi har nog samma klimat som i södra sverige här i Dublin och jag har åkt hela vintern. Det har inte alltid varit njutbart..men vaffan..de ba å åk. Aj lav it. :tummenupp

Nursey skrev:
Vi har nog samma klimat som i södra sverige här i Dublin och jag har åkt hela vintern. Det har inte alltid varit njutbart..men vaffan..de ba å åk. Aj lav it. :tummenupp

Här har varit snötäckt sedan annandag jul. Det är jätteroligt nu.

åkte 4,6 mil igår :) halt som fan på vissa ställen, fick ligga o köra konstiga spår o börja svänga långt innan svängen börjar så att man gick en så rak linje som möjligt. Toppade 140 och gjorde 5 omkörningar o det kändes skönt som faan :squid

Jag tog också en premiärrunda idag! Va hundradelar ifrån att sluta på sjukhuset...... En jävla Audi svänger rakt ut framför mig! Fan han såg mig i sista sekunden och girar undan samtidigt som jag står på bromsen så hårt jag vågar ( va halt....) Kändes nästan som ett litet varningstecken inför säsongen, då morsan tjatar som fan om hur farligt de ä.... Men men de är glömt nu (måste bara saga de till henne i mon, alltid roligt att skrämmas)

Mej 20 feb 2005 gissa om jag njöt
394911_51_full.jpg

Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret