mkt snack o mkt liten verkstad

scaryracing

www.scaryracing.com
Gick med
6 May 2005
Hoj
vtr sp2 o en kawa zx6r:=)
E de bara tre stycken som vill ordna upp ett möte här på sporthoj o kanske bilda ett sporthojsgäng me västar på(skojade lite där). Nä men allvar, nu får ni då allt ge er, jag uppskattade verkligen all hjälp ja fick när min hoj blev stulen men ja tyckte det var många som skrev att vi skulle slå påsarna ihopa o bilda ett litet gäng som tar oss ann alla stölder :yoparty :yoparty :yoparty

skriv ett pm eller ngt eller hör mer än gärna av er

har blivit hotad ifrån folket i landskrona som inte håller på med lagliga aktiviteter o då skulle det inte vara fel att vi då hade slagit våra å
pååååsar ihopa :banana :banana så man kan sova lite tryggare ( jag visserligen mina kontakter så jag inte behöver vara orolig men det hade inte varit fel om vi alla kunde stötta varandra för då kanske det hade spridit sig o ingen skulle våga röra våra sporthojar o det hade då dragit med sig fina hojar me låga försäkringspremier osv osv,,,....tänk på detta o hör av er.....mvh tobbe

trracing skrev:
E de bara tre stycken som vill ordna upp ett möte här på sporthoj o kanske bilda ett sporthojsgäng me västar på(skojade lite där). Nä men allvar, nu får ni då allt ge er, jag uppskattade verkligen all hjälp ja fick när min hoj blev stulen men ja tyckte det var många som skrev att vi skulle slå påsarna ihopa o bilda ett litet gäng som tar oss ann alla stölder :yoparty :yoparty :yoparty

skriv ett pm eller ngt eller hör mer än gärna av er

har blivit hotad ifrån folket i landskrona som inte håller på med lagliga aktiviteter o då skulle det inte vara fel att vi då hade slagit våra å
pååååsar ihopa :banana :banana så man kan sova lite tryggare ( jag visserligen mina kontakter så jag inte behöver vara orolig men det hade inte varit fel om vi alla kunde stötta varandra för då kanske det hade spridit sig o ingen skulle våga röra våra sporthojar o det hade då dragit med sig fina hojar me låga försäkringspremier osv osv,,,....tänk på detta o hör av er.....mvh tobbe

Polisen kommer bli så glade för hjälpen.

Våld föder väl våld. Åker ni och spöar nån så kommer han med kniv och du skaffar pistol o.s.v o.s.v.

Håll en högre nivå så kommer du till himmeln

jag menar inte våld

jag menar att om man bara visar sig o kör runt trackar dom så kanske de fattar o att anmäla minsta lilla till polisn

Jag hjälper gärna till att skrämma upp dem...hur iförsej ingen hoj efter vupan för någon vecka sen...men går alltid att fixa på nått sätt! :tummenupp

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden