Mkt bra byte

• Thread starter Thread starter Socrates
  • Start date Start date

Socrates

Guest
Ahhh, idag så bytte jag bort fordonet som jag haft den senaste tiden mot en skönhet i orange skepnad (Dock inte bokstavligt talat)

Men nu är jag iaf en av er :yoparty

Last edited:
skoteridioten skrev:
Gött å se!! Grattis :)

Ja, det är gött som attan :) En ny operation i morgon också...sen är det bara att träna i 2 veckor typ, sen kan jag nog ut och köra igen. Förhoppningsvis...

Socrates skrev:
Ahhh, idag så bytte jag bort fordonet som jag haft den senaste tiden mot en skönhet i orange skepnad (Dock inte bokstavligt talat)

Men nu är jag iaf en av er :yoparty

Grattis!! Och hojen ser ju jävligt fin ut :tummenupp

Bra byte :tummenupp Å ännu en stallkamrat!Jag bytte också från sporthoj till motard å det var ett riktigt bra byte, mvh Jonte

Har länge funderat på att testa en motard...och eftersom sporthojen blev kvaddad så var det ju ett ypperligt tillfälle att prova. Frågan är dock om inte lite av fartupplevelsen försvinner nu när man har åkt rullstol :tungan

Grattis :tummenupp

Men jag skall övertala dig till en sporthoj till nästa år för du skall ju med till Österrike och då måste man ju ha riktig hoj :7peta

Men nu hinner du ju själv upptäcka att sporthoj var bättre :)

I alla fall ett stort GRATTIS :fyllisar

Gött att se att du är på benen igen.

Har du vägarna förbi Götet så hojta så tar vi en R-etardtur,för som vi alla vet så är motarder flockdjur.

Långa farbron skrev:
Gött att se att du är på benen igen.

Har du vägarna förbi Götet så hojta så tar vi en R-etardtur,för som vi alla vet så är motarder flockdjur.

Flockdjur gillar jag...fast jag antar att det är du som är den dominanta hannen (Dock styrd av Mary) i flocken i gbg :) Lovar att jag ska hojta till...blir det inte i år så blir det garanterat nästa år :banana

Back