mjukvara

Daniel-L

el capitan
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
none
:( finns det nån som har mjukvara till videokamera?isf blir jag tacksam om jag kunde få en kopia mot en symbolisk summa :bow

Vad för någon mjukvara, och till vad för kamera, och varför ska du ha den?

McB skrev:
Vad för någon mjukvara, och till vad för kamera, och varför ska du ha den?
Det verkar vara samma program till samtliga digitala videokameror.Jag har en panasonic NV-GS3.Har tänkt att filma lite när lag är ute o kör.Kan du hjälpa mig med det? :tummenupp

Vad är det för program du är ute efter? Mjukvaran i kameran är ju liksom inbyggd och går inte att göra något åt. :confused:

Jag gör en vild chansning och gissar på att du är ute efter någon typ av mjukvara för att redigera dina filmer?

McB skrev:
Vad är det för program du är ute efter? Mjukvaran i kameran är ju liksom inbyggd och går inte att göra något åt. :confused:

Jag gör en vild chansning och gissar på att du är ute efter någon typ av mjukvara för att redigera dina filmer?
JAPP DET STÄMMER BRA DET TROR DU ATT DU KAN HJÄLPA MIG ? :squid

Sök på Direct Connect eller liknande efter t.ex. Adobe Premiere... har jag hört att man kan göra.. :crash

det finns ett video redigerings program som följer med i Windows XP... men annars finns det typ 300 andra program.. det kan dock vara kinkit att få tag på dom om man har tex modem...

Fluxir skrev:
det finns ett video redigerings program som följer med i Windows XP... men annars finns det typ 300 andra program.. det kan dock vara kinkit att få tag på dom om man har tex modem...
ska göra ett tappert försök,under tiden om det dyker upp nåt hör gärna av er :squid

Premiere är snuskigt bra och hyffsat enkelt att använda...borde gå att hitta på dc och kazaa...eller gör som jag, gå till bildläraren på skolan och fråga om du får låna premiere-skivan... ;)

edit: sär skrivning

Hej killar jag hittade massa olika versioner på kazaa.Är det bara att ta den första bästa eller ska man ta en särskild mjukvara :confused:

En sak ska jag bara säga, Adobe har aldrig gjort något bra när det gäller videoredigering! Särskillt inte Primiere!

Om du aldrig har sysslat med någon form av grafiska program så testa någon "nybörjar" program typ Pinnacle elle Ulead.

Annars kan jag rekomendera Vegas Video 4 det bästa och mest användarvänliga du kan få efter Final Cut men då måste du ju köpa Mac.

Sen skulle jag bra gärna vilja veta vad som är "snuskigt" bra med Primiere för det är första gången jag hör någon säga det. Vegas har allt som Primiere har + lite till och 100ggr lättare att lära sig.

Vill du ha ett bra program från Adobe när det gällerfilm så satsa på After Effects iofs bara när du ska göra alla grymma effekter sen men det är bra!

Kan skicka vegas video 4.0 till dig om du vill. Det är riktigt bra och väldigt lätt!

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back