Mjukvara SonyEricsson

Max©

pannkaka
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
R1
Tja tja!

Köpte en telefon på ett svenskt företag på internet, men de skicka telefonen från paris vilket innebär att jag endast har engelska och franska som språk i telefonen.
Visst det är la lungt tänkte ja, tills ja upptäckte att ÅÄÖ inte fanns :argpådato

Så nu till frågan, kan man slänga in svenskt språk i telefonen via dataöverföringskabeln eller måste man skicka iväg skiten ??

W810i

Jag gör en kvalificerad gissning på att du måste skicka iväg skiten.

Dessutom.. ..det är väl ingen sund männsika som förväntar sig att nya tekniska grejer ska funka när man får dem, idag 2006?

Tro skall man göra i kyrkan.

MEN jag tror ändå om du hittar någon som kan uppgradera mjukvaran i den till sv så funkar det.

jag har en K750I som är uppgraderat till en W800 i mjukvaran.
den sidwan jag fick det uppgraderat via är borta nu.
men sök och vipps så kanske det kommer något

:ätapiller :kryckor

selin skrev:

Jeeepppppppp har provat den biten, vettigt vore ju att man kunde lägga till språk på en sådan uppgradering men ikke då...

Kungen skrev:
2347469 Tro skall man göra i kyrkan.

MEN jag tror ändå om du hittar någon som kan uppgradera mjukvaran i den till sv så funkar det.

jag har en K750I som är uppgraderat till en W800 i mjukvaran.
den sidwan jag fick det uppgraderat via är borta nu.
men sök och vipps så kanske det kommer något

:ätapiller :kryckor

Aight, ska söka mej för lite :tummenupp

Last edited:
Kungen skrev:
2347507 nu kanske jag är ute på hal is. men eftersom W810 är lik på k750 så borde det funka och uppgradera den.

skall se om jag hittar en skum sida på nätet till dig

Hittade www.seuniverse.com

Laddat ner ett program som man kan flasha med... men sitter å pluggar på så ja inte gör nå dumt nu...

Garanti? Har hellre en fungerande telefon :tuttar

bättre lämna iväg den till någon som har gjort det förr och vet att det funkar än att gissa själv och kmma fram till
Fan jag skulle skriva 11 i stället för 12 där

jaja nu kan jag slänga luren.

:argpådato

Kungen skrev:
2347552 bättre lämna iväg den till någon som har gjort det förr och vet att det funkar än att gissa själv och kmma fram till
Fan jag skulle skriva 11 i stället för 12 där

jaja nu kan jag slänga luren.

:argpådato

Det är 3 st inställningar, förra konfigurationen, nya konfigurationen och nå mer bla bla..

Verkar va pissenkelt men det gäller ju att hitta rätt filer...

Jag brukar köra på:

Ska en ha nåt gjort så fåren göret själv :tummenupp

Max© skrev:
2347455 Tja tja!

Köpte en telefon på ett svenskt företag på internet, men de skicka telefonen från paris vilket innebär att jag endast har engelska och franska som språk i telefonen.
Visst det är la lungt tänkte ja, tills ja upptäckte att ÅÄÖ inte fanns :argpådato

Så nu till frågan, kan man slänga in svenskt språk i telefonen via dataöverföringskabeln eller måste man skicka iväg skiten ??

W810i

Köpte du möjligvis av neptunsat.com? Jag köpte min där för ett par månader sedan. I specen stod det att det ej fanns svensk manual dock inget om att det inte fanns svenska som språkval. Då skickade jag tillbaks den och fick tillbaks samma telefon fast med svenska som tillval! Kostnadsfritt.

rimag skrev:
2347618 Köpte du möjligvis av neptunsat.com? Jag köpte min där för ett par månader sedan. I specen stod det att det ej fanns svensk manual dock inget om att det inte fanns svenska som språkval. Då skickade jag tillbaks den och fick tillbaks samma telefon fast med svenska som tillval! Kostnadsfritt.

Weejj.. good for u! :tungan

Köpte den på Pixmania.

Det var några veckor sen och i ångerrätten står det klart o tydligt att det ej går att returnera en telefon som varit startad/använd...

Max© skrev:
2347649 Weejj.. good for u! :tungan

Köpte den på Pixmania.

Det var några veckor sen och i ångerrätten står det klart o tydligt att det ej går att returnera en telefon som varit startad/använd...

Vafaaan.. hade gjort allt utom att trycka på flash-knappen i programmet, kände mig hyfsat säker på att allt skulle stämma osv osv...

Då trycker jag o va säger programmet? Jo, att de behövs användarnamn o lösen som i sin tur kostar 10 Euro.....:va Näääääää då klarar ja mej allt utan ÅÄÖ :D

typiskt när man läst i timmar och gråtit blod och åntligen tror att Yess nu funkart det.
så kommer rutan upp.
vil du fortsätta kostar det pengar.

kolla piratebay eller liknande om det finns ngt program där

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...