Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
beror på årsmodell,vissa måste ha en ignitionmodule för att funka med programvara och qs.
beror på årsmodell,vissa måste ha en ignitionmodule för att funka med programvara och qs.
suzuki ör en av de,yamaha en annan...
suzuki1000 04 ser det ut som på din lilla bild,i så fall behöver du en:
https://cart.jetkit.com/p-228-power-commanders-ignition-module-for-gsxr-1000-2003-2004.aspx
det viktiga är att du skickar i mjukvaran före du ansluter den annars rasar pc3 :an.
cbr 600:du behöver https://cart.jetkit.com/p-194-power-commanders-ignition-module-for-cbr-600-rr.aspx
samma förfarande.
det blir billigare att köpa en pq8 och bättre är den oxå att köra med.
Då funkar det.du kanske måste aktivera den med powercomander programet sen ställer du bryttiden där oxå.Det är en K3a jag har. Måste man verkligen ha en ignitionmodule? Den bryter ju bränslet och inte tändningen, jag har bara en spridarrad (4st). Snackade med en kille som har en R1 som kör utan ignitionmodule, Borde de inte funka på min med då?![]()
ja ha en lap top med windows 7 på och intallations skivan går bara med dom andra operativ systemen , hur gör jag för att installera programet till pc3:an,eller finns där en uppgradering?
eller annan skiva till pc3:an?
ja ha en lap top med windows 7 på och intallations skivan går bara med dom andra operativ systemen , hur gör jag för att installera programet till pc3:an,eller finns där en uppgradering?
eller annan skiva till pc3:an?
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025