Mjuka Packväskor!!!!!

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Är det någon som har några sadel väskor att låna ut mellan den 15 juni och 19 juni måste få med mig lite grej till Gotland typ smoking och vanliga kläder ska på bröllop :confused:

ps och det är inte jag som ska sälja min själ utan min bror och ska vara bestman :rolleyes: så måste ner några dagar innan :fyllisar

Gottis skrev:
Är det någon som har några sadel väskor att låna ut mellan den 15 juni och 19 juni måste få med mig lite grej till Gotland typ smoking och vanliga kläder ska på bröllop :confused:

ps och det är inte jag som ska sälja min själ utan min bror och ska vara bestman :rolleyes: så måste ner några dagar innan :fyllisar

Ledsen men jag behöver mina för att åka till Gottland då :)

MickeXJR1300 skrev:
Ledsen men jag behöver mina för att åka till Gottland då :)

Snälla jag försöker förtränga att det är lelle träffen då medan ni piskar skiten ur Gotlandring så står jag på ett jävla bröllop på lördagen blä :( (misstolka mej inte jag är jätte glad för min bror men varför väljer man just den jävla helgen )

Gottis skrev:

Har ett par Mjuka väskor du skulle kunna få låna om de passar.
Blir dock svårt att få ner en smoking utan veck och skrykla till den :D

/BW

Black-Wolf skrev:
Har ett par Mjuka väskor du skulle kunna få låna om de passar.
Blir dock svårt att få ner en smoking utan veck och skrykla till den :D

/BW

du är en ängel tror nog dom passar på r6:an brukar ju va universal..smokingen får jag väl lumpa pressa :hihi

PM:a ditt nr till mej

Jag har mjuka väskor. Tankväska och tail-pack som du kan låna, men räkna med att det blir skrynkligt, för att dom är väldigt små.

Bifogat

• tailpack05.jpg
    tailpack05.jpg
    31.5 KB · Visningar: 81
  • tankbag05.jpg
    tankbag05.jpg
    25.4 KB · Visningar: 79
IRON MAN skrev:
Jag har mjuka väskor. Tankväska och tail-pack som du kan låna, men räkna med att det blir skrynkligt, för att dom är väldigt små.

Dessa väskor var ju riktigt balla :)
Mina är av hängseltypen som man hänger över passagerar sadeln.
Svarta, fula men funktionella

Tror nog IRONMANS lämpar sig bättre för din R6 men hör av dig annars

/BW

IRON MAN skrev:

dom räcker gott och väl till mej Farsan kör ner på fredag så han tar med sig resten av sakerna vad jag behöver är lite kalsingar ett par vanliga skor och ett par byxor med mig och någon t-shirt det får du ju plats med där i

PM:a ditt nr till mej så ringer jag någon dag nu

Back