Hejsan har ett litet problem på crossen.
Frambromsen tar ända in till styret men ändå så låser den inte, men nästan.
Böt då kolven packboxar osv i bromscylinder uppe vid styret, och nu låser den liten bit ifrån styret. men fortfarande för långt in tycker jag. Kan inte låsa med 2 fingrar bara med 3.
Läcker ingenstans, har luftat skit mycket och de kommer ingen luft bara ren bromsvätska, och den är helt ny för ja har pumpat genom hela systemet.
Funderingar på vart felet kan sitta?
Skivan är nästan ny och beläggen är det inga fel på.
Mvh
Frambromsen tar ända in till styret men ändå så låser den inte, men nästan.
Böt då kolven packboxar osv i bromscylinder uppe vid styret, och nu låser den liten bit ifrån styret. men fortfarande för långt in tycker jag. Kan inte låsa med 2 fingrar bara med 3.
Läcker ingenstans, har luftat skit mycket och de kommer ingen luft bara ren bromsvätska, och den är helt ny för ja har pumpat genom hela systemet.
Funderingar på vart felet kan sitta?
Skivan är nästan ny och beläggen är det inga fel på.
Mvh
