Man ska dricka direkt ur tanken, det är tjärlek det!![]()
Jo för fan.
Sedan tröttnade ju gubbskrället på att det inte gick att tjäna pengar på det och började jobba som "konsult" på diverse ställen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Man ska dricka direkt ur tanken, det är tjärlek det!![]()

Vafan låt flärpen sitta kvar!
Den stör ju absolut inte och det blir ju bara ett extra moment att dra bort den och gå o slänga den.
Tänk vad många minuter/timmar/dagar ni som drar bort flärpen har tillbringat av ert liv på att, just det, dra bort flärpar o slänga dom![]()
Vad är det för flärp?
Alla flärpar ska bort! Så varför nu när du tagit bort den ska du försöka sätta dit den?
Jo för fan.Det gjorde jag sålänge far hade korna kvar.
Sedan tröttnade ju gubbskrället på att det inte gick att tjäna pengar på det och började jobba som "konsult" på diverse ställen.
Mycket vettig vän du harEn vän har en annan, lite mer ovanlig, vana med bregottet. Hon skär två parallella spår från kortsidans mitt och 3-4cm in. Denna "lucka" viker hon sen upp för att sätta ner smörkniven i när paketet står i kylen. Oklart dock om hon är en flärpsparare.
Är du omskuren?![]()
Ni som spar flärp o smörlock för hållbarhet...Grattis.
Med två tonårsbarn hemma så hinner jag knappt hem med en laddning förrn's det är slut.
Men ärligt talat så har jag inte använt mig av dessa förpackningar som har det på evigheter, föredrar skruvlock men dock har inte detta mejeriet http://www.hjordnara.se/forpackningar.htm det (än) men jag överlever ..bara det inte är ngn förbannad jäkla flärp Flärp...bort bort bort*blååååååser*
Men ärligt talat så har jag inte använt mig av dessa förpackningar som har det på evigheter, föredrar skruvlock men dock har inte detta mejeriet http://www.hjordnara.se/forpackningar.htm det (än) men jag överlever ..bara det inte är ngn förbannad jäkla flärp
.
Mina ölburkar har ingen flärp, så jag har inga bekymmer.Man ska dricka åsens mjölk så slipper man sånt. Plus att man slipper homogeniserad mjölk.![]()
Mjölk?Mina ölburkar har ingen flärp, så jag har inga bekymmer.

Säpo granskar sopor och alla hushåll som slänger mjölktetror med flärpen kvar kommer flaggas som misstänkta kommunistjihadister och granskar nogrannare. Till alla flärpälskare:
- Bli inte förvånade om ni nekas vissa jobb eller med jämna mellanrum ser mörka bilar med tonade rutor smyga utanför eller skugga er!!
Skulle inte förvåna mig om ni flärpälskare är sådana vedervärdiga typer som låter "folien" i Bregott(och motsvarande)-paketen sitta kvar trots att det blivit skrynkligt och nedsmörat och vidrigt.

|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |