Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sEiKo skrev:Håller mjölk som man köper i affären längre om man kokar den och vakumförpackar den igen?
Jag tror att du kan salta den för att få den att hålla längre.sEiKo skrev:Håller mjölk som man köper i affären längre om man kokar den och vakumförpackar den igen?
sEiKo skrev:Håller mjölk som man köper i affären längre om man kokar den och vakumförpackar den igen?
rookie skrev:Köp tysk mjölk (lidl) som redan är kokad...![]()
cRoC skrev:Hur vågar du dricka lidl´s mjölk????? Har köpt 3 paket där, varav 2 såg ut som GAMMAL filmjölk
Jag vet inte, men jag har på känn att det inte är så enkelt att göra det själv så att det blir bra.sEiKo skrev:Håller mjölk som man köper i affären längre om man kokar den och vakumförpackar den igen?
honkiie skrev:köp en 10 liters dunk som du förvarar det i. sen så fyller du bara på, den nya mjölken fräschar upp den gamla. Du behöver aldrig kasta mjölk igen!!
stony skrev:Eller så går du och köper ett nytt paket för 6 spänn
*EDIT*
Annars finns det torrmjölk att köpa![]()
Ja nu kostar den 6:90. Hujedamig!Skalman skrev:Det var länge sen 1l mjölk kostade 6 bagis
Hohoo ett ämne som gjort för mig det härt-rex skrev:Finns det UTH-mjölk i Sverige? Den håller i så fall hur länge som helst. Nackdelen är att den smakar skit.
Edit; eller var det UHT?
cRoC skrev:Hur vågar du dricka lidl´s mjölk????? Har köpt 3 paket där, varav 2 såg ut som GAMMAL filmjölk
Svar: JaPoacher skrev:Är det farligt att dricka opastoriserad mjölk?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |