Mittsverigebanans hemsida funkar inte

KennethN skrev:
Den är uppe nu i alla fall så att du kan se alla bokningar :)
Perfekt, såg just det. 6/8 verkar ju ledigt, kommer eventuellt boka då, någon som är intresserad så kan ni PM:a mig.

Ja här uppe finns det många intresserade av bankörning. Själv har jag bokat och betalat bankörningen med tokroligt.se den 4:e och 5:e. Kan mycket väl tänka mig att köra med er Lördagen 6:e också när man ändå håller på :) Meddela gärna lite mer vad som gäller. Du vet standardfrågorna... Anmälan, betalning, eventuella grupper, regler mm. Kom upp ni också och kör den 4:e och 5:e med tokroligt så får ni massor av bantid :)

KennethN skrev:
Ja här uppe finns det många intresserade av bankörning. Själv har jag bokat och betalat bankörningen med tokroligt.se den 4:e och 5:e. Kan mycket väl tänka mig att köra med er Lördagen 6:e också när man ändå håller på :) Meddela gärna lite mer vad som gäller. Du vet standardfrågorna... Anmälan, betalning, eventuella grupper, regler mm. Kom upp ni också och kör den 4:e och 5:e med tokroligt så får ni massor av bantid :)
Jag hade tänkt mig 5 och 6 som det stod på deras hemsida ända tills i denna vecka :huvet
Så jag har bara tagit ledigt fredagen, så då ska jag dit i alla fall.
Om jag bokar lördagen så blir det 1 vecka innan så man får 50% rabatt, intresseanmälan tar jag gärna upp nu men det är ju inte säkert det blir något. Grupper och så gör vi i så fall upp på plats beroende på vilka som kommer. Ses på banan :tummenupp

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard