Mittsverigebanan 6-7/8 "sista chansen" ?

ZtreetFajter

Vem Faan är Peter? ;)
Gick med
22 Feb 2006
Hoj
SUKKA GSX-R 1000
Jag ser att det är ledigt nu imorgon torsdag och fredag kväll och det ser ut att vara ok väder iaf!

får vi ihop 20pers bokar jag...är ni nå sugna??

(Ngn som har en banhoj att hyra ut?)

Mobil 0768-211976 finns jag på

Fast kostnad 230:- oavsett antal deltagare (dock min 20st)

http://www.klart.se/väder-härnösand.html

Last edited:
Såg att det var en mindre prishöjning på hemsidan så vi lär lägga 230 iaf för att det ska rulla.

Underskatta inte tiden det kan ta för en bokning att bli bekräftad från banbolaget. Boka kvällen innan är nog tveksamt om det funkar.

Tors eller fredag spelar ingen roll för mig...jag kommer nog hur det än blir. Var betalar man?

Jag vill inte lägga ut 4000:- om inte ngn dyker upp...sprid ordet idag så kollar jag möjligheten att hyra imorgon.

Ring alla med hoj och pm:a mig..skicka sms eller slå en signal..men framförallt skriv upp er HÄR!!

1. Ztreetfighter
2. Tommy36
3. Gulleplutt

Jag vill inte lägga ut 4000:- om inte ngn dyker upp...sprid ordet idag så kollar jag möjligheten att hyra imorgon.

Ring alla med hoj och pm:a mig..skicka sms eller slå en signal..men framförallt skriv upp er HÄR!!

1. Ztreetfighter
2. Tommy36
3. Gulleplutt

Kan kan inte om det är på torsdag, bara fredag. Men jag skriver upp mig om det blir på fredag.

På Banåkning.nu står det att de arrangerar körning 6-7/8. Någon av sidorna verkar vara dåligt uppdaterad, eller menar du endast kvällskörning?

Jag ska faan prova att komma i stället ikväll :brinnerup kommer jag i det och framför allt kan andas i det ... är jag på ...

Ja jag är på som jag sagt tidigare. Men om vi ska få ihop över 20 kanske vi måste börja några dagar tidigare....

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back