Mitt tiotusende inlägg

Vad ska det tiotusende inlägget handla om?

• Antal röstningar
    0

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Vissa är glada över mina ständiga visdomsord, andra är rent av lyckliga. Många är de som skriver tack-pm, ger mig cyber-ryggdunkar och bara vanlig uppmuntran.
Detta inlägg är mitt niotusenniohundranittionionde, (bonny: först nästa blir alltså det tiotusende), och om någon har något speciellt önskemål om vad mitt tiotusende inlägg ska handla om så emottages det tacksamt. Just nu lutar det åt att börja måndagmorgonen med att starta en tråd om Frank Lasees förträffliga förslag, om skiten som just nu går på tv2 eller så kommer jag bara spekulera om Vitos framtid i Sopranostråden.

Kanske på tiden att du berättar vad fasiken du jobbar med? Så här, 9999 inlägg senare, börjar vi bli smånyfikna.

So spell it out!! :)
(kanske en gissningspoll vore på sin plats?)

Skulle vara kul att få reda på meningen med dina 9999 första inlägg.:tungan
EDIT:
Och skulle du svara på mitt inlägg så kommer ditt 10000 inlägg att handla om mig:tungan

De kommer att döda Vito på nästa avsnitt. Det måste de ju bara göra..

Innan kraschen så brukade folk skriva lite om sig själva och sin historia när de hade passerat 1000 inlägg. Jag tyckte det var trevligt att få reda på lite mer om personen bakom nicket, så ett inlägg i den stilen kunde väl vara trevligt.

Joe Schmoe skrev:
2523236 Om det är du på bilden så har du nog inga problem att få honom dit du vill (vilket är till din säng). Hetare än så blir det nog inte... :rolleyes:

Precis! :tummenupp

...och du behöver inte skämmas för att du blir sugen du med. Du kan få ta en kölapp. Jag kan nog förbarma mig över dig när jag nött ut min nuvarande bitch och därefter markus...

Marcus sitter nog och författar ett riktigt spydigt inlägg nu.........
Kanske handlar det om Hammarkullen?

Estremo skrev:
2522699 Innan kraschen så brukade folk skriva lite om sig själva och sin historia när de hade passerat 1000 inlägg. Jag tyckte det var trevligt att få reda på lite mer om personen bakom nicket, så ett inlägg i den stilen kunde väl vara trevligt.
Det kommer jag ihåg, en ganska trevlig tradition. Men på den tiden visades väl hur många inlägg man skrivit i profilen bredvid posten. Nu har jag inte ens någon aning vart man kan se hur många inlägg någon skrivit.

Tjejerna på tv2 vet jag inte vad det handlar om, så det vore kanske intressant. Annar får Markus gärna skriva ett inlägg om hur han skulle lösa situationen med Nordkorea.

Edit: Efter att ha läst tv2 länken blev jag påmind om att Schyman inte sitter i riksdagen längre, vad glad jag blev (inget mot jämlikhet, men schyman argh)!

Last edited:
Nu har visst inläggsräknaren tagits bort från våra profiler. Tror jag vet varför :tomten

mb skrev:
2523542 Nu har visst inläggsräknaren tagits bort från våra profiler. Tror jag vet varför :tomten

Vafföråro? Vafför göre p'ditte vise?:va

Jag tror han lämnade Sporthoj på 999 inlägg för att skapa en myt. Hjälp mig att locka fram honom:

:hördu SOSSE, BIDRAG, GÖRAN PERSSON

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...