Mitt nya ställ a la old school

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Japps här är det. Sålde mitt Berik 3214 ställ för en vecka sedan och fick hem mitt nya samma dag från Dainese. Det är ett Jack.F P Estiva helställ. Estiva betyder perforerad:yoparty

Bild 1: Rash vs Dainese
Bild 2: Clintan vs Dainese
Bild 3: Cameltoe/penis! Pojkarna får plats precis! Får nog köpa susp:D

Bifogat

• Kopia av IMG_1390.jpg
    Kopia av IMG_1390.jpg
    130 KB · Visningar: 98
  • Kopia av IMG_1380.jpg
    Kopia av IMG_1380.jpg
    127.8 KB · Visningar: 165
  • Kopia av IMG_1385.jpg
    Kopia av IMG_1385.jpg
    125.3 KB · Visningar: 79
Japps här är det. Sålde mitt Berik 3214 ställ för en vecka sedan och fick hem mitt nya samma dag från Dainese. Det är ett Jack.F P Estiva helställ. Estiva betyder perforerad:yoparty

Bild 1: Rash vs Dainese
Bild 2: Clintan vs Dainese
Bild 3: Cameltoe/penis! Pojkarna får plats precis! Får nog köpa susp:D

Stället såg jäkligt nice ut med hojen, ser cleant ut. Bild två påminner om när jag spänner mig framför spegeln, men lägger ner då jag ser bajsrumpan hänga ut:mad: Har du problem med det du med? Stället sitter tight förutom vid röven?:D Därför du inte har någon bild bakifrån?;)

Skämt åsido, jäkligt nice ställ asså. Hur mycket pröjsar du för den?

Last edited:
Stället såg jäkligt nice ut med hojen, ser cleant ut. Bild två påminner om när jag spänner mig framför spegeln, men lägger ner då jag ser bajsrumpan hänga ut:mad: Har du problem med det du med? Stället sitter tight förutom vid röven?:D Därför du inte har någon bild bakifrån?;)

Skämt åsido, jäkligt nice ställ asså. Hur mycket pröjsar du för den?

Kompisen som tog bilderna fick faktiskt ta en bild när jag gjorde "draken" som Owen Wilson var tvingad till i filmen Starsky&Hutch:D
Men fick inte alla bilder han tagit.. Ska be honom skicka över fler än de fyra jag fick.. Han tog säkert 20bilder eller mer.

Stället kostar 7990kr och är en beställningsvara hos Yamaha Center i Göteborg. Finns i fler färger.. Do it!

LF: Det där är ett 80-tals ställ ju:D Mitt är lite mer 70-tals wannabe:tummenupp Precis som jag är wannabe:tummenupp

Küngen: ESAD;)

Äter ni glass i Majorna/Sandarna?

(saknar bildtråden där man skulle gissa var ett foto var taget, nån som vet vem som startade den eller var den är?!)

Stämmer bra det. Vi sitter rätt över vägen till glassbaren. Precis vid en trappa som leder till tjejernas omklädningsrum:tummenupp :D
Perfa att sitta där och käka glass medans småflickorna springer upp och ner hela tiden och tittar/fnittrar:D

fan det är ju nästan lika snyggt som mitt :gnissla

men fan va kallt det är med Perfomerat i det här vädret :näsblod

Bifogat

• PICT0001.jpg
    PICT0001.jpg
    42.9 KB · Visningar: 114
fan det är ju nästan lika snyggt som mitt :gnissla

men fan va kallt det är med Perfomerat i det här vädret :näsblod

Tack tack:)

Kallt blir det inte om man har windstopper under stället:tummenupp Grymt effektivt även om det kostar en slant.
Tröja utanpå som vissa kör med är ju smaklöst:zpy

Tack tack:)

Kallt blir det inte om man har windstopper under stället:tummenupp Grymt effektivt även om det kostar en slant.
Tröja utanpå som vissa kör med är ju smaklöst:zpy

:ajjabajja Tröjja utanpå kör man med för att slippa se så gay ut samt Dölja det man lagt på sig över vinter dvalan :gnissla :gnissla

:ajjabajja Tröjja utanpå kör man med för att slippa se så gay ut samt Dölja det man lagt på sig över vinter dvalan :gnissla :gnissla

:D :D :D :D

Var på falkenberg i går det var typ 80 bögar och 2-3 hetro

:D :D :D :D

You have included 41 images in your message. You are limited to using 12 images so please go back and correct the problem and then continue again. SNÅLE!

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8