Mitt nya kåpglas.

• Thread starter Thread starter Solid snake
  • Start date Start date
Sacarias...vi får ut o bränna lite gummi..du också Padde :P...

Last edited:
^XceeD^ skrev:
Sacarias...vi får ut o bränna lite gummi..du också Padde :P...

Men jag har inget körkort. Men har bokat uppkörningstid.

:(

cRoC skrev:
Om man kan få det att passa på 2 minuter så gör jag hellre det än väntar några veckor. tihi!

Jo, det har du ju rätt i.

uggla skrev:
Okej, öhm? nehe, och varför inte det då? Är det nått att skämmas för att man får vänta länge?

Man (jag i alla fall) blir ju mycket mer nervös om alla vet att man kör upp den dagen det gäller.

:rolleyes:

uggla skrev:
Ja det är ju sant, faktiskt, men det är nära då alltså? :näsblod

Nära och nära, Det är ju ganska långt kvar. Jag har redan kuggat en gång :( . Jag kuggade för att jag körde för nära en kon på serpentin banan. Vet folk som kört på en kon på uppkörningen och som klarade sig. Han jag körde upp för var i alla fall shysst. Men jag tycker det var en lite konstig kuggning.

EDIT: Skrev lite mer.

Last edited:
Padde skrev:
Nära och nära, Det är ju ganska långt kvar. Jag har redan kuggat en gång :( . Jag kuggade för att jag körde för nära en kon på serpentin banan. Vet folk som kört på en kon på uppkörningen och som klarade sig. Han jag körde upp för var i alla fall shysst. Men jag tycker det var en lite konstig kuggning.

Aha ok. Schysst? Han kanske var schysst på utsidan, men eftersom han kuggade dig på en sån sak verkar han ju inte så schysst. Fick du inte ens pröva igen?

uggla skrev:
Aha ok. Schysst? Han kanske var schysst på utsidan, men eftersom han kuggade dig på en sån sak verkar han ju inte så schysst. Fick du inte ens pröva igen?

Jag fick köra den 2 gånger med eftersom att jag inte fattade vad han menade som var fel för han sa ju inget så körde jag ju den som vanligt.

:mad:

Jag vet inte om han var speciellt shysst men vad man har läst i vissa trådar finns det ju uppkörningskillar som ska vara riktigt otrevliga.

Padde skrev:
Jag fick köra den 2 gånger med eftersom att jag inte fattade vad han menade som var fel för han sa ju inget så körde jag ju den som vanligt.

:mad:

Jag vet inte om han var speciellt shysst men vad man har läst i vissa trådar finns det ju uppkörningskillar som ska vara riktigt otrevliga.

Jasså, lät ju inte särskillt lyckat :(

Jag kuggade mig ju också, besiktningsmannen var suverän, bara jag som var så jävla värdelös. :tungan
Men den historian orkar jag inte dra igen..

muhahaha...körde fel fritt på min uppkörning..kändes rätt skönt att klara d på första försöket :banana ..sen så e ju uppskrivningen en annan historia :rolleyes:

^XceeD^ skrev:
sen så e ju uppskrivningen en annan historia :rolleyes:

Du kan ju inte bara säga att du klarade uppkörningen bra, nu vill vi även höra hela historien hur det gick på uppskrivningen också.

:tungan

Padde skrev:
Du kan ju inte bara säga att du klarade uppkörningen bra, nu vill vi även höra hela historien hur det gick på uppskrivningen också.

:tungan

haha..fan då :tungan ...OK! JAG ERKÄNNER! jag kugga 2 ggr..sket i o plugga :rolleyes: ...sen så fick jag ett ultimatum av mina päron: KLARAR DU D INTE NU SÅ SÄLJER VI HOJEN!...inte så mycke o svara på d så jag grävde ner mej i boken i en vecka..o klarade de :arsele...precis..:D...fick 52..haha..så d kunde slutat illa

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...