L.I.L.L.E.M.A.N
Ny medlem
Jag brukar åka och posörskrapa bäst jag kan, för att det är roligt.
Det är ju inte som att man åker på bakhjulet för att det är det mest effektiva sättet att ta sig fram.![]()
Hahah
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar åka och posörskrapa bäst jag kan, för att det är roligt.
Det är ju inte som att man åker på bakhjulet för att det är det mest effektiva sättet att ta sig fram.![]()
kom till mig när ni lyckas skrapa amrbågen i en kurva![]()

Avisst, for varje gang vi bombar fiskiskurvan sa maste du ju knaskrapasjälv skrapar jag bara "om jag måste"...

det har jag fanimej försökt massa gånger men aldrig lyckats med: )endast vid vurpa kommer jag skrapa armbågen hehe
Tror inte de flesta resonerar så. Själv tycker jag bara det är en kul känsla att skrapa knä. Känns lite säkrare att ta en kurva i 80 med knäskrap än att pressa kurvan till 140 enbart för att få "utnyttja" knäskrapet på "riktigt". Knäskraå hör egentligen inte hemma på allmäna vägar över huvud taget.
Bilden i ditt kollage taget bakifrån/sida mike är vad jag kallar nedlägg
Västra ravin...där alla Svensson åker? Du är FÖR extrem!vet hur smärta känns, men då på snowboard, efter ett misslyckat försök till bakåtvolt nedför hänget vid 1000 metarn i åre, har 19 stygn i underarmen för det + 8 i bakhuvet osv..
vill också kunna få ner knät. men vågar inte luta hojen så mycket. känns som att däcken kommer släppa direkt. tips eller bara träning?
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|