Ludde
#85 - TokStrokeRacing
Var för ca en halvtimme sedan nere på de delarna av Torslanda flygfält som finns kvar...(Där man vissa trafikskolor övningskör)
Körde lite 8or, och lyckades för första gången med ett riktigt gött knäskrap åt höger...
Körde ett par gånger och kände att jag låg bra mycket mer än jag tidigare gjort... Men plötsligt så sket allt sig... Bakhjulet tappade sitt fina grepp, och hojen rätades upp och fick grepp igen... Jag kastades en liten bit och landade på händerna och hjälmen...
Tydligen så hade jag legat ner så mycket att fotpinnen tagit i och lättat på trycket på bakhjulet...
Men både jag och hojen klarade sig hyfsat... Iofs gick det inte fort alls (ca 55), men det kunde gått värre... Har bara ett problem nu... Jag vill ner och skrapa igen för att det är så j*vla kul, men jag är lite rädd för att vurpa igen nu. Inte för mig, men hojen och hjälmen tar ju skada....
HA DE GÔTT (från en lite blåslagen Ludde
)
Körde lite 8or, och lyckades för första gången med ett riktigt gött knäskrap åt höger...
Tydligen så hade jag legat ner så mycket att fotpinnen tagit i och lättat på trycket på bakhjulet...
HA DE GÔTT (från en lite blåslagen Ludde
)