mitt liv är trisst

Penguin skrev:
Innebär det att den gör 260 på 110 väg så tycker jag inte att du har rätt att gnälla. :fakta

Ior hälsar btw, han har det bara bra och håller min Hynda sällskap i garaget! :tummenupp

Huvva! 260 blås... nä, nä.... SÅ fort går den inte, så jag HAR rätt att gnälla fortfarande!! :banana

Nasse och jag hälsar tillbaka till Ior. :hej

/FW

Urre skrev:
Det är aldrig försent att ge upp. :öl
En annan sak som kan vara bra att tänka på i svåra tider är att oavsett hur jävligt man än har det så kan det alltid bli värre.

:rolleyes:

Vet att det är jävligt svårt allt det här, men som ovanstående talare sade: det kan bli värre. Ett förslag: dumpa henne! På ett sätt kommer det kännas riktigt skönt för dig att du vågade göra något sådant, jag lovar! :tummenupp

Bifogat

• a_bad_day.jpg
    a_bad_day.jpg
    30.8 KB · Visningar: 51
Hepp Hepp! Vilka sura miner!! Anmäl er till Mc festen den 24 januari istället och kom och rocka loss.
Tänk på att det också finns folk som har det värre. Man skall vara tacksam att man har god hälsa, två ben och två armar!

Bikerbitch skrev:
Hepp Hepp! Vilka sura miner!! Anmäl er till Mc festen den 24 januari istället och kom och rocka loss.
Tänk på att det också finns folk som har det värre. Man skall vara tacksam att man har god hälsa, två ben och två armar!

(Räknar högt) En, två och tre armar. Lite glad kanske man borde vara ändå? :tungan

Gumpa skrev:
titta på denna:

http://tits.free6.com/tuttar_1.html

Man blir alltid på bättre humör när man går in på den länken!!! :tummenupp

Bikerbitch skrev:

Hon har det värre än jag.... :tuttar

/FW

jag är lite deppig över min baksmälla å att min TANKJÄVEL inte vill lossna när jag befaller den att göra det... satan....

/H

Det blir vad man gör det till.

Man dör ju ändå förr eller senare.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...