Douge
Bor på sporthoj.com
jag har världens tråkigaste liv inga kompisar och en tjej som har världens kontroll över mig, jag ska nog ta mitt liv snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tänk om det inte finns några hojar i himmlen/helvetet? och dumpa henne om hon e sån...Douge skrev:jag har världens tråkigaste liv inga kompisar och en tjej som har världens kontroll över mig, jag ska nog ta mitt liv snart
hållundan skrev:ähhh, mitt liv är inge vidare heller... Se till att blanda dej en rejäler grogg så känns allt bättre...
komigen nu!![]()
HanneZ skrev:jag slog mig fri! gör de du me!
Porsche Harry skrev:Funkar verkligen det? Tjejer har ju en tendens att stanna hos idioter som slår dom.....
Douge skrev:jag har världens tråkigaste liv inga kompisar och en tjej som har världens kontroll över mig, jag ska nog ta mitt liv snart
Ghost skrev:I alla fall en del av dom...![]()
![]()
watson skrev:Kärlek är vådligt. Bäst att gå i celibat. Jag menar, bättre leva ha pungen full än dö av juvligt knull!
/FW
hehe, menade inte så boktavligt =PPorsche Harry skrev:Funkar verkligen det? Tjejer har ju en tendens att stanna hos idioter som slår dom.....
Douge skrev:jag har världens tråkigaste liv inga kompisar och en tjej som har världens kontroll över mig, jag ska nog ta mitt liv snart
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|