Kommer bli mycket brutal.2728705Jo lite högre ska den bli
Jo ett effekt + större förgasare och kanske komphöjning..![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kommer bli mycket brutal.2728705Jo lite högre ska den bli
Jo ett effekt + större förgasare och kanske komphöjning..![]()
Nice![]()
![]()
Hittade denna bilden dom två färgerna e nice ihop
Edit: Lägger upp en bild skit i fram delen (jag är kung på photoshop)
Ska bakdelen bli sådär?![]()
Nja jag är ju som sagt lagom bra på photoshop...
Den ska bli längre än på den bilden vill ju inte att det ska se ut som långsving....![]()
Jag fixade lite i photoshop och det blev rätt bra tycker jag, det ser kaxigt ut med så kort röv![]()
asså bara en fråga utan att ha läst tråden men, tycker ni att den där är snygg?2729643Jag fixade lite i photoshop och det blev rätt bra tycker jag, det ser kaxigt ut med så kort röv![]()
asså bara en fråga utan att ha läst tråden men, tycker ni att den där är snygg?![]()
mm menar det2730832Hehe, skrev det förut, bilderna som proffsen gjort i PS är långt ifrån vackra och jag hoppas inte att han fördärvar en hoj på det sättet utan enbart har det som lite källa till nått annat...Det är helt fel hoj för att exprimentera för mycket...Visst, annat framlyse och nerbantat röv samt höjjning är det som bör ske, inte nerhuggning av bakdelen!
mm menar det![]()
hehe ja han var en sjärna med sin DT som drog sporthojar2730889HAHAHHA, fantastiskt roligt citat du har....
men va äre för idot som har klistrat in ett jävla garagedörr på sidan av hojen för då?2732618Baken ska vara längre och spetsigare än på bilderna och jag ska inte ha några kåpor fram förutom framlampan då.
Fram lampan jag ska använda hittade jag i garaget och jag tror den har suttit på en crossmoppe. Bakändan ska höjas efter som den kommer att höjas även fram när jag byter styre.
Så detta rättade väl ut de flesta av frågetecknen.
men va äre för idot som har klistrat in ett jävla garagedörr på sidan av hojen för då?
Det verkar som att du har koll på vad du gör! =)
Hur ser din meritlista ut angående hojbygge?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |