Mitt hojbygge 84race.se

bjos

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Husqvarna sm 610s, KTM 520exc
Hej

Jag har gjort en hemsida om en ny mc som jag har byggt. Ni får gärna gå in och kolla och kanske komma med lite feedback på hemsidan eller hojen.

www.84race.se

Last edited by a moderator:
Jag gillar bygget ,tror jag bhaaa kan inte bestämma mig.
Anorlunda helt klart. :tummenupp
Kedjan ser lång ut. Lite farligt om man kör i fransbyxor:näsblod

hmm... jag vet inte vad jag ska tycka... det är "snyggt gjort" , och med det menar jag att jag är imponerad av arbetet som gjorts på bågen, men jag tycker nog inte att den är särskilt snygg om jag ska vara ärlig... liksom, det är kul att folk bygger och gör något konstruktivt, men jag skulle inte vilja ha en:)

Jävligt häftigt o annorlunda bygge :) såg den i norrtälje nu i helgen föresten. var en av hojarna som fick mig o stanna upp en stund o kolla lite extra noga :D

Jag förstår att alla inte tycker att den är snygg. Men tyckte det var lite roligare att bygga något annnorlunda istället. Helldre att folk stannar upp och tycker att den är ful än att den bara smälter in i mängden.

Man får lämna de fransade byxorna hemma, kanske lika bra ändå.

Helt klart annorlunda bygge!
Alltid kul med nytänk och hojar som står ut från mängden som man höjer ögonbrynen för.

// Linus

Jävligt kul med folk som tänker "utanför ramarna" hoppas du snart bygger något mer.:tummenupp

Häftig, helt klart udda. Men personligen hade jag ändra på kylaren och tanken.
Annars va den fet!

Tycker det är härligt med kreativa människor. Men om jag ska vara riktigt ärlig är det nog ett av dem hemskaste byggena jag sett. Jag är ledsen men den är inte lockande på någon pungt. 190 000 kr :va

Som "Hoztic" påpekar: Se över stavningen och meningsbyggnaden en sväng till eller be någon annan göra det. Det ser betydligt seriösare ut om hemsidan är grammatiskt korrekt skriven och utan felstavningar, särskilt som den vänder sig till eventuella köpare av bygget.

ex.

"Mitt första och hittills ända bygge är SMR 450"
enda

"Kontakt information"
Kontaktinformation

"Har du några frågor eller är interesserad av"
intresserad

Titta även över: "Info in English"

Ja, det där med stavningen. Jag har dysleksi...stavas det så? Och killen som hjälpte mig med hemsidan hade rätt brottom när han gjorde den, skulle iväg på en resa. Men det ska ändras när han kommer tillbaka om några veckor. Säg gärna till om ni hittar fler saker som låter eller stavas fel. Får aldrig rätt på savningen hur mycket jag än läser, skriver och tränar på det. Men sånt är livet.

Jag vill egentligen inte bygga en till likadan, men om det är någon som verkligen vill ha en så kan jag bygga en men vill ha riktigt bra med pengar för det. Därför priset 190 000kr. La först in den på blocket för 150 000kr. Hade ju ingen aning om va folk är villiga och ge, man vill ju inte säga 90 000 och sälja den när kunde ha fått mycket mer. Men fick bara ett halvseriöst svar på en vecka. Så jag satt ner den till 105 000kr, vilket minde än vad allt material ha kostat. Men måste ju ha pengar till nästa bygge.

kul att ni tycker saker om hojen.

Ett tips är att kopiera och klistra in texten i ett ordbehandlingsprogram (MS word, Open office etc. ) och kontrollera stavning etc. där så ser man genast vad som behöver ändras. Efter redigering är det sedan bara att kopiera och klistra in i HTML-dokumentet igen.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!