Mitt första inlägg

Wingo

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2004
Ort
Stockholm-söder om söder
Hoj
Honda X11, Honda XR650
Hallå,

så tyckte jag att det var dags att bli medlem och kanske delta lite i snacket istället för att bara sitta och läsa. Har en hojkompis som är mycket aktiv på forumen och som trackat mig lite för att jag inte är med.

Har kört hoj i ca 10 år och är nu inne på hoj 4 och 5. För det är väl en mänsklig rättighet att ha en schysst landsvägshoj och en offroad hoj att leka med :)

Väl mött!
 
Wingo skrev:
Hallå,

så tyckte jag att det var dags att bli medlem och kanske delta lite i snacket istället för att bara sitta och läsa. Har en hojkompis som är mycket aktiv på forumen och som trackat mig lite för att jag inte är med.

Har kört hoj i ca 10 år och är nu inne på hoj 4 och 5. För det är väl en mänsklig rättighet att ha en schysst landsvägshoj och en offroad hoj att leka med :)

Väl mött!

Välkommen
 
Hå hå, så du har äntligen förstått vad man ska göra på jobbet Wingo? Surfa på sporthoj.com! ;) :D
 
Hallå Sgt Pepper...känner du igen bilden på avataren?

Kan ha varit ett faligt steg att gå med här...fast jag surfade en del hoj innan också...finns väl en risk att det blir en hel del mer nu :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top