Mitt bröst sprack

Carolina Gynning är en riktig läckerbit.... Hur gammal är hon? Ser iaf ut som en 40-åring som åkt på en rejäl käftsmäll med fläskläpp som följd. Men men, hon är ju uppe i gräddan nu sen hon blev tillsammans med allas våran FADDE.

Fan. När jag blir stor ska jag bli dörrvakt. Då blir man kändis och får uttala sig om smarta grejjer i pressen.

Zee skrev:
Men erkänn att Olinda är riktigt jävla butt ugly ful? Alltså i divisionen inavlade träskmonster med kraftiga genetiska defekter.. :zpy

Nä... jag tycker att silikonmonstren är butt ugly fula.
Men jag har väl inte rätt kön för att få en "nyckelretning" av enorma boobs och konstiga proportioner... :hihi ...utan tycker att Olindas iof något magra men normala proportioner är trevligare att vila ögonen på. :)

Flamma77 skrev:
Men jag har väl inte rätt kön för att få en "nyckelretning" av enorma boobs och konstiga proportioner... :hihi ...utan tycker att Olindas iof något magra men normala proportioner är trevligare att vila ögonen på. :)

Men nog har väl hon satt i sig en del silikon också nu? Hon hade ju inga :tuttar alls förut men helt plötsligt så har dom blivit mycket större? Det är IAF vad jag tycker mig ha sett, visserligen såg jag inte mycket av henne innan, eftersom jag står inte ut med att se henne. Samma sak med BB-huset, går det igång på TV'n så springer jag därifrån skrikandes.

Zee skrev:
Idolbild:
GA30_300_3514625.jpg
Klurigt tänkande:

FINN ETT RÄTT!!

Flamma77 skrev:

Vem pratar om proportioner?! Kolla Olindas feja. Kwinnan ser ju ut som en gående trafikolycka!!

Men jag kan hålla med om att Linda Rosing och Carolina Gyning är äckliga också. Men N. Peyre och Elite Löfbald är rätt porrigga. Men det har inte med pattarna att göra, utan snarare ansiktet.

Hinkas skrev:
Men nog har väl hon satt i sig en del silikon också nu? Hon hade ju inga :tuttar alls förut men helt plötsligt så har dom blivit mycket större? Det är IAF vad jag tycker mig ha sett, visserligen såg jag inte mycket av henne innan, eftersom jag står inte ut med att se henne. Samma sak med BB-huset, går det igång på TV'n så springer jag därifrån skrikandes.

Vet inte? :)
Jag har inte tänkt på henne mycket sedan radiointervjun i somras... förens nu.
Hon kanske har "ätit upp" sig lite?

För min del är det illa när man ersätter personlighet med silkon. (Ingen risk i Olindas fall... oavsett hur många kg hon hon skulle få för sig att lägga in... :rolleyes: )

Finns nog många tjejjer därute som har inplantat/bröstkirurgi till normal form och storlek i syfte att göra en liten förbättring av sitt utseende, som man inte skulle kunna gissa att boobsen var fixade...

Zee skrev:
Vem pratar om proportioner?! Kolla Olindas feja. Kwinnan ser ju ut som en gående trafikolycka!!

Det är väl inget konstigt med det? :va

Det här ser snarare ut som se där små trollen (bruna med tovigt syntethår som stod rätt upp, i valfri färg) som alla lekte med när jag var liten :D :

Bifogat

• NOJE-22s32-peyre-fri-555.jpg
    NOJE-22s32-peyre-fri-555.jpg
    9.2 KB · Visningar: 7,528
Last edited:
Starstriker skrev:
Carolina Gynning är en riktig läckerbit.... Hur gammal är hon? Ser iaf ut som en 40-åring som åkt på en rejäl käftsmäll med fläskläpp som följd. Men men, hon är ju uppe i gräddan nu sen hon blev tillsammans med allas våran FADDE.

Fan. När jag blir stor ska jag bli dörrvakt. Då blir man kändis och får uttala sig om smarta grejjer i pressen.

Är det inte Linda Rosing som är ihop med Fadde :va...same shit different name iofs :4skrika

Flamma77 skrev:
Det här ser snarare ut som se där små trollen (bruna med tovigt syntethår som stod rätt upp, i valfri färg) som alla lekte med när jag var liten :D :

Monschschi? :tummenupp

NOJE-29s30-elita-553_368.jpg

280pix_natacha-peyre.jpg

Zee skrev:

Nej... det där var silikonmonstret... :D

Men det är ju ett lysande exempel på att det krävs smink, hårprodukter, olja, ljussättning, några rullar film och en retuscherare för att verkligheten ska bli läckrare att titta på... på en bild. :tungan

Flamma77 skrev:
Men det är ju ett lysande exempel på att det krävs smink, hårprodukter, olja, ljussättning, några rullar film och en retuscherare för att verkligheten ska bli läckrare att titta på... på en bild. :tungan

Här är ett lysande exempel på att smink, hårprodukter, olja, ljussättning, några rullar film och en retuscherare inte hjälper för att verkligheten ska bli läckrare att titta på... på en bild.

20050505122851.jpg

Jag förstår inte att ni kan gnälla så mycket,

BÅDA är träskmonster, och Olinda ser ut som en anka!

--

Kwack!
e9c4270f.jpg
yellow-duck.gif

Zee skrev:
Här är ett lysande exempel på att smink, hårprodukter, olja, ljussättning, några rullar film och en retuscherare inte hjälper för att verkligheten ska bli läckrare att titta på... på en bild.

20050505122851.jpg
Haha ja jävlar, undra hur fan hon ser ut utan smink. Fy fan, så att säga.

Carolina Gynning- NEJ :zpy

Linda Rosing- Sett henne live nejdu henne klarar jag mig utan.

Olinda- Men helvette jag håller med föregående talare ser ju ut som hon brunnit och nån försökt släcka henne med en yxa.

Natacha- Vilket uttalande "sthlm känns som en by, LA is the shit" men trots allt lite småporrig.

Elita- ja henne skulle jag nog kunna slicka upp i brygga. :slicka

Ni som klagar på dessa tjejers utseende, hur snygga är era egna flickvänner i jämförelse? Lägg upp bild så vi kan jämföra.

Eller, hade ni ingen flickvän?

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back