Mitt bröst sprack

Stackars iranier al'a wannabe svensk, stora bröst å blonderat hår. Alla tycks gå samma väg, spritluder på stureplan, sen betalda tuttar av brats, sen b-kändis och skit....

Good luck

Dock bra trend för plastikkirurgin och mitt kommande arv.... Keep it going

Hon är nog en av få, som de flesta inte skulle banga på, men som jag spyr av att se på bild

:zpy :zpy :zpy

Solid snake skrev:
Men på Natacha peyre (stava) får man kasta, sikta på brösten.
Btw, Jag har kollat hennes journal på kliniken som byggde om henne ...har hennes nr på min mobil.

Säljes till högstbjudande :hihi

IronMike skrev:
Stackars iranier al'a wannabe svensk, stora bröst å blonderat hår. Alla tycks gå samma väg, spritluder på stureplan, sen betalda tuttar av brats, sen b-kändis och skit....

Good luck

Hon är nog en av få, som de flesta inte skulle banga på, men som jag spyr av att se på bild

Äntligen någon som tycker precis som mig. Hon är ful. Och jag är så trött på att alla killar gnäller när man säger det. Hon är ful och tyken.

IronMike skrev:

Good luck

Tack!

Du stal orden ur munnen på mig! :tummenupp

IronMike skrev:
Btw, Jag har kollat hennes journal på kliniken som byggde om henne ...har hennes nr på min mobil.

Säljes till högstbjudande :hihi
Betalar dig för att radera numret. Skabbig brud asså!

"- Jag funderar på om man kan sälja de spruckna implantaten på e-bay. Men jag får nog inte lika mycket pengar för dem, mina har ju vissnat."

Ja, jävlar... Någon som är sugen? :3freak

ifall någon betalar pengar för hennes spruckna jävla spenar på e-bay så ska jag göra det till min livsuppgift att boxa den människan i magen.

Håller med dom som säger att hon inte är speciellt snygg, jag förstår inte varför alla (många IAF) tycker hon är snygg... Då finns det ju bra mycket snyggare brudar att hänga på väggen än den där.
En ganska rolig sak jag läste igår där på aftonbladet är: Dyrast i dag är Natachas sort: fasta silikonimplantat med en "geléhallon"-konsistens.
Sådana kan man ju inte ligga på när man kollar på film, då får man ju nackspärr! Neh, tacka vettja original grejjer!

tycker då inte hon är direkt ful iallafall. Vi kan ju jämföra med olinda, där har vi ju en riktig jävla träsksugga, vem i hela den kända civilisationen kan tycka att den jäveln är snygg?

honkiie skrev:
tycker då inte hon är direkt ful iallafall. Vi kan ju jämföra med olinda, där har vi ju en riktig jävla träsksugga, vem i hela den kända civilisationen kan tycka att den jäveln är snygg?

Jag.

Hon har dessutom stil, humor, självdistans, hjärna... och ett jävla temprament...

Hörde en intervju med henne på P3 i somras och hon är en smart bitch i ordets mest positiva bemärkelse.

Hon är inte ett offer på samma sätt som miss Peyre... och jag får inte hjärnklåda av henne...

Flamma77 skrev:
Jag.

Hon har dessutom stil, humor, självdistans, hjärna... och ett jävla temprament...

Hörde en intervju med henne på P3 i somras och hon är en smart bitch i ordets mest positiva bemärkelse.

Hon är inte ett offer på samma sätt som miss Peyre... och jag får inte hjärnklåda av henne...
Whatever you say :rolleyes:

Flamma77 skrev:
Jag.

Men erkänn att Olinda är riktigt jävla butt ugly ful? Alltså i divisionen inavlade träskmonster med kraftiga genetiska defekter.. :zpy

Idolbild:
GA30_300_3514625.jpg

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back