Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

HAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHARasorblade skrev:Man ska inte gråta över spilld mjölk.....![]()

Men på Natacha peyre (stava) får man kasta, sikta på brösten.IronMike skrev:HAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHAHA
man ska inte kasta sten i glashus![]()
Btw, Jag har kollat hennes journal på kliniken som byggde om henne ...har hennes nr på min mobil.Solid snake skrev:Men på Natacha peyre (stava) får man kasta, sikta på brösten.

IronMike skrev:Stackars iranier al'a wannabe svensk, stora bröst å blonderat hår. Alla tycks gå samma väg, spritluder på stureplan, sen betalda tuttar av brats, sen b-kändis och skit....
Good luck
Dock bra trend för plastikkirurgin och mitt kommande arv.... Keep it going
Hon är nog en av få, som de flesta inte skulle banga på, men som jag spyr av att se på bild
![]()
![]()
![]()

Tack!IronMike skrev:Stackars iranier al'a wannabe svensk, stora bröst å blonderat hår. Alla tycks gå samma väg, spritluder på stureplan, sen betalda tuttar av brats, sen b-kändis och skit....
Good luck
Dock bra trend för plastikkirurgin och mitt kommande arv.... Keep it going
Hon är nog en av få, som de flesta inte skulle banga på, men som jag spyr av att se på bild
![]()
![]()
![]()
IronMike skrev:Btw, Jag har kollat hennes journal på kliniken som byggde om henne ...har hennes nr på min mobil.
Säljes till högstbjudande![]()
Betalar dig för att radera numret. Skabbig brud asså!IronMike skrev:Btw, Jag har kollat hennes journal på kliniken som byggde om henne ...har hennes nr på min mobil.
Säljes till högstbjudande![]()

honkiie skrev:tycker då inte hon är direkt ful iallafall. Vi kan ju jämföra med olinda, där har vi ju en riktig jävla träsksugga, vem i hela den kända civilisationen kan tycka att den jäveln är snygg?
Whatever you sayFlamma77 skrev:Jag.
Hon har dessutom stil, humor, självdistans, hjärna... och ett jävla temprament...
Hörde en intervju med henne på P3 i somras och hon är en smart bitch i ordets mest positiva bemärkelse.
Hon är inte ett offer på samma sätt som miss Peyre... och jag får inte hjärnklåda av henne...
Flamma77 skrev:Jag.
Hon har dessutom stil, humor, självdistans, hjärna... och ett jävla temprament...
Hörde en intervju med henne på P3 i somras och hon är en smart bitch i ordets mest positiva bemärkelse.
Hon är inte ett offer på samma sätt som miss Peyre... och jag får inte hjärnklåda av henne...

|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |