Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.


maverick_750rr skrev:Ja... alltså INUTI benet såklart![]()
750RR

NoicE skrev:Jo det blir jätte bra när jag kraschar nästa gång
en miljar bitar i benet eftersom det inte kan flexa...
Så dom kommer att ta ut det, bra tycker jag![]()
NoicE skrev:Ok... det verkar bättre att få ut den...
TomK: har du fått någon fin ersättning?
Hurgan skrev:
Jag opererade mig kl:1100 och körde (kanske inte jättebra men..) själv hem Kl:1400
Operationen tar bara 15min och enligt läkaren är det en rutinoperation.
gick med stödkrycka i 2 veckor.efter det var det "full belastning"
...men det är klart att allt kan hända..
TomK skrev:Ingen ersättning ännu, annat än "sveda och värk" och det hade de lika gärna kunnat stoppa upp någonstans - löjligt lite slantar för den smärtan och de problemen. Men det är först nu efter ett år som de kan börja göra en bedömning av skadan - ska ta kontakt med försäkringsbolaget nu i dagarna. Jag kan fortfarande inte springa - jogga lite lätt bara, men det känns i höftleden och jag har inte hårdsatsat på träning, så det saknas lite av den muskelmassa som fanns innan olyckan (men det är på väg tillbaka). Hojåkning och att gå i övrigt funkar nu som vanligt.
Idealet är att plocka bort spiken, men man ska då vara medveten om att det innebär nya risker för ben-infektion och en försvagning av benet där det börjat läka runt spiken. Så jag har på inrådan av läkarna, bestämt att den ska få sitta kvar - har inga planer på att bryta mig igen
Dessutom är det helt i linje med mina planer på att bli en cyborg![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |