Mitt ben

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gödeborg
Hoj
Hornet
happ så här såg det ut :hej



Idag har jag varit där, jag får gå utan kryckor!
Synd är bara att jag är för svag i benet för att göra det :eek:
 

Bifogat

  • ben.jpg
    ben.jpg
    20 KB · Visningar: 651
Tycker inte det ser brutet ut :p . Då hade det nog gjort ondare :D
 
rainman skrev:
Ser ut som det kommer vara riktigt skönt när dom ska dra ut den :öl

Fattar inte hur dom ska få ut den, då måste dom ju ta isär benet igen :eek: Eller har dom fixat några snabbfästen, typ "plug in" :crash
 
Samma väg som det kom in! genom höften! och det är MYCKET våld som behövs! :D
schrunken skrev:
Fattar inte hur dom ska få ut den, då måste dom ju ta isär benet igen :eek: Eller har dom fixat några snabbfästen, typ "plug in" :crash
 
hur mkt fick du betala för röntgenbilderna?? e jävligt sugen på att köpa ett par själv sen.. jag har bara fått se några av mina bilder.. men av dom jag fick se fanns de ingen bild som hade me hela lårbenet.. vilket jag tyckte var lite synd.. fast o andra sidan har jag typ bara sett 10 bilder..

Men du har väl oxå typ två stoppskruvar nere vid knät eller??
 
Röntgenbilderna är digitala och skrivs ut som vanliga bilder.
Jag fick en bra bild när jag bad om det.
Så fråga om du kan få några bra utskrivna att ha som minne :tummenupp
 
Maverick skrev:
hur mkt fick du betala för röntgenbilderna?? e jävligt sugen på att köpa ett par själv sen.. jag har bara fått se några av mina bilder.. men av dom jag fick se fanns de ingen bild som hade me hela lårbenet.. vilket jag tyckte var lite synd.. fast o andra sidan har jag typ bara sett 10 bilder..

Men du har väl oxå typ två stoppskruvar nere vid knät eller??

Det är bara o säga till
Men du får inte visa den för någon i väntrummet, då ska alla ha (Sa hon)


Yes jag har två skruvar nere vid knät också =)
 
Va fan.. till mig sa dom att jag fick betala för varje bild jag ville ha.. men så e väl sjukvården i jkpg fattig oxå.. så man kan väl bidraga me lite.. eftersom man kostat en hel del.. :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top