Mitt bands senaste spelning

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Går att beskåda på http://emg.alvsbyn.nu/ lite liten bild och lite halvkasst ljud på quicktime även rätt långsam att ladda och lär inte bli snabbare för att man länkar den på olika forum men det är kul med lite kritik. Är sex låtar tror jag om jag inte minns fel iaf.

P.s jag vet redan att jag står som en död jävla torsk under spelningarna iallafall :död
Även störande att någon slog av disten före spelningen så inledningen på redneck blues är typ helt odistad, lät förjävligt och stress fick man nå jävulskt.

twinner skrev:
2334603 ? Sidan funkar inte?
Hmm, knas. Anton måste ha börjat göra en riktig sida av det för en timma sen och inte orkat länka nå innan han gick och la sig :)

Jaja, får länka sen igen när vi fixat.

edit: ska söka lite om jag hittar direktlänk till filen.

twinner skrev:
2334603 ? Sidan funkar inte?
Kollade igen nu, tror inte du har quicktime eller nånting sånt. Funkar bra i internet explorer för mig iallafall. Var tvungen ta hem quicktime när jag skulle se den iaf. Kan fortfarande inte se den i firefox däremot

edit: eller så sitter han och håller på nu. Sidan verkar bli annars för varje gång jag uppdaterar :)

Last edited:
ettan skrev:
2334939 Du ska alltid testa gitarren innan du ska spela du vet.
Vi soundcheckade ju men jonas som spelar trummor spelar gitarr i bandet efteråt så jag tänkte inte på att han provade lite efter mig för att se om det dög åt han också :huvet

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg