Mitt arbete som moderator?

sandstream skrev:
Jag tycker att du gör ett bra jobb Gustav, även om du hoppar på mig ibland med osakliga anklagelser ;)

Tycker det modereras alldeles för lite i tex MC-relaterat vilket gör att man inte finner något större nöje av att diskutera något där.

En sak som jag tycker att alla modertorer ska tänka på är att ange orsaker till låsta trådar och borttagna trådar (lås dem istället).
Hur ska folk annars förstå vad de gjorde för fel?

Instämmer till fullo,bra där Sandstrim.

Instämmer i lovsången. Du gör ett bra jobb som du gör Gustav, fortsätt i samma stil. :tummenupp

Jag har ju blivit tvåtaktsåkare så jag har naturligtvis inget att klaga på :)

Men även när jag körde diesel tycke jag att du skötte dig bra, fortsätt i samma stil. :tummenupp

sandstream skrev:
Jag tycker att du gör ett bra jobb Gustav, även om du hoppar på mig ibland med osakliga anklagelser ;)

Tycker det modereras alldeles för lite i tex MC-relaterat vilket gör att man inte finner något större nöje av att diskutera något där.

En sak som jag tycker att alla modertorer ska tänka på är att ange orsaker till låsta trådar och borttagna trådar (lås dem istället).
Hur ska folk annars förstå vad de gjorde för fel?
Håller med i mycket, framför allt alla dessa trådar som bara försvinner spårlöst...

Ja man ska väl inte gnälla (allt för mycket :tungan )på den som är moderator, mycket bättre med en moderator än ingen alls, och det är ju inte lite tid som dom lägger ner.

Bra initiativ iaf som moderator att starta en sån här tråd, ger en mer "demokratisk" prägel över forumet, viktigt tycker jag.

Gustav O skrev:
Är jag en olämplig moderator och en "tvåtaktstaliban" som är orättvis och använder min moderatorsroll för att förtrycka de som inte tycker som jag?
Det verkar så på en del håll så därför frågar jag och vill ha ärliga svar, gärna med en motivation och inte bara JA/NEJ.

Nejdå, du är helt okej som lugnets väktare faktiskt. Att du försvarar sin åsikt i debatter har väl inget speciellt med din roll som moderator att göra?!
Tycker f.ö att stämningen på racingforumet är den bästa på hela sporthoj, en lagom dos allvar varvat med en smula pajkastning är aldrig fel. :)

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back